Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:40:11 GMT

جدا کردن رهبری و مردم هدف فتنه ۸۸ بود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۱۵۴

جدا کردن رهبری و مردم هدف فتنه ۸۸ بود

حجت الاسلام علی رضایی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، افزود: در سال ۸۸ و پس از آن در سالگرد ۹ دی مردم ثابت کردند که پای نظامشان ایستاده‌اند و در تبعیت از رهبری در پیمودن انقلاب، بهانه به دشمنان نمی دهند.

وی اسلام، در صحنه بودن مردم و رهبری حضرت امام (ره) را از ارکان پیروزی و استمرار انقلاب برشمرد و اظهار داشت: تا زمانی که این سه رکن باهم باشند نگرانی از تداوم و آینده انقلاب نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا این سه رکن را از هم جدا کند، تصریح کرد: در سال های نخست انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کردند، ولی ما در جنگ به عزت رسیدیم و ابهت استکبار را شکستیم و دشمن به نتیجه نرسید، پس از جنگ دشمن نقشه کشید و در زمینه ترویج مفاسد اجتماعی دست به کار شد تا جایی که حتی در برخی دولت ها با نفوذی هایی که دشمن داشت در حوزه فرهنگی شاهد کارهای ضد فرهنگی بودیم.

وی با بیان اینکه در ادامه دشمنان با توطئه های خود می خواستند بین امام و امت از طریق بستر انتخابات فاصله بیندازند، اظهار داشت: چنین نقشه ای را در برخی کشورها انجام دادند و با انقلاب های رنگی تفکر غربی را بر آن ها حاکم و خیال کردند ایران هم مثل کشورهایی همچون اکراین و گرجستان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه به توطئه های مختلف در طول انقلاب برای ضربه زدن به آن اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ یکی از آنهاست که باید از آن درس بگیریم و عبرت هایی را از آن در بیاوریم.

حجت الاسلام رضایی به وقایع سال ۸۷ و ماجرای توقیف روزنامه سلام و کوی دانشگاه اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از مظلومیت های نظام این است که برخی ها که از مسیر این نظام به جایی رسیده بودند می آیند مقابل انقلاب، اپوزیسیون نظام می شوند و در مقابل آن می ایستند.

وی ادامه داد: همان افراد و اشخاص دوباره در سال ۸۸ میدانداری کردند و وقتی مردم دیدند که عده ای برای نظام و انقلابشان نقشه می کشند، حماسه ۹ دی را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: ۱۳ ماه قبل از انتخابات سال ۸۸، آمریکایی ها جلسه گرفتند و سه نفر هم از ایران در آنجا حضور داشتند، رمز آن جلسه القای تقلب در انتخابات می شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه فتنه سه شاخصه دارد، اظهار داشت: فتنه گران محبوب جامعه اند، شهرت دارند و از خود راضی و خود رأی هستند و درسال ۸۸ سناریو این بود که با ادعای پیروزی و تقلب در انتخابات مردم را به خیابان بریزند و ناامنی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سعه صدر به خرج دادند و در خطبه های نماز جمعه بصیرت دادند، اما از آنجا که اهل فتنه بی حیا هستند به هیچ مرزی پای بند نیستند. عکس امام و رهبری را پاره  به اسلام اهانت کردند، به این ها هم اکتفا نکردند، آمدند سه روز قبل از ۹دی بیرق عزای امام حسین(ع) را در تهران به آتش کشیدند و در مجلس عزای سیدالشهدا(ع) پایکوبی کردند.

حجت الاسلام رضایی گفت: مردم وقتی اینها را دیدند به پا خاستند و حجت بر همه تمام شد، ملت ما با بصیرت تشخیص دادند و یکپارچه به میدان آمدند و این تجمع برای انقلاب و نظامشان بود نه برای حمایت از گروه و شخص و گروه خاصی بلکه مردم برای نجات اسلام و قرآن و لایت فقیه و بیعت با امامشان وارد میدان شدند.

برچسب‌ها نیروی هوا فضای سپاه زنجان 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوا فضای سپاه زنجان 9 دی نیروی هوا فضای سپاه زنجان 9 دی حجت الاسلام رضایی سال ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند