Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@15:50:41 GMT

افشای تصاویر گوشی Vivo Y21T

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۱۶۳

افشای تصاویر گوشی Vivo Y21T

فرارو- به تازگی رندر‌های گوشی Vivo Y21T افشا شده است. این رندر‌ها دوربین‌های سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی پنل پشتی، طراحی و رنگ‌های این گوشی را نشان می‌دهند.


به گزارش فرارو، شرکت Vivo در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید از سری Y به نام Vivo Y21T در ۳ ژانویه (۱۳ دی ماه) در بازار هند است. گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده بود، مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون، وبسایت My Smart Price در گزارش جدیدی رندر‌های Y21T را نیز منتشر کرده است. تصاویر فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا نسخه بهینه شده Vivo Y32 است. گوشی Vivo Y32 اوایل ماه دسامبر در بازار چین معرفی شد.


رندر‌های گوشی هوشمند ویوو Y21T نشان می‌دهد که در پنل جلویی دارای نمایشگر ناچ قطره‌ای با چانه ضخیم است. دکمه پاور موجود در لبه سمت راست دستگاه با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که یک مجموعه دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و یک فلش LED را در خود جای داده است. رندر‌ها نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ‌های آبی و سفید در دسترس خواهد بود.


به جز شکل ظاهری مشخصات کلیدی این گوشی هم افشا شده است. انتظار می‌رود ویوو Y21T با صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی معمولی ۶۰ هرتز عرضه شود. پیش بینی می‌شود این گوشی از پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کند و به این ترتیب به عنوان اولین گوشی هوشمند هندی که از پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۶۸۰ پشتیبانی می‌کند، رونمایی شود.


گوشی ویوو Y21T احتمالا با ۴ گیگابایت رم، یک گیگابایت رم توسعه یافته و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. این گوشی برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر، از یک اسلات کارت microSD نیز بهره می‌برد. پیش بینی می‌شود که این دستگاه روی سیستم عامل اندروید ۱۱ و FunTouchOS UI که از پیش نصب شده، اجرا شود.


در پنل جلویی دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس تصویری قرار داده شده است. در پنل پشتی نیز یک مجموعه دوربین سه‌گانه به کار رفته است. این دوربین‌ها احتمالا شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، سنسور دو مگاپیکسلی عمقی و سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو می‌شود.


انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، تأمین می‌شود. ابعاد دستگاه ۱۶۴.۲۶ در ۷۶.۰۸ در ۸ میلی متر است. وزن گوشی نیز ۱۸۲ گرم می‌باشد. در مورد قیمت آن می‌توان گفت که احتمالا در بازار هند زیر ۲۰۰۰۰ روپیه (تقریبا معادل ۲۶۸ دلار آمریکا) عرضه شود.


مشخصات گوشی Y32 که قبلا عرضه شده بود تقریبا مانند گوشی Y21T است. مهمترین تفاوت این دو مدل در دوربین‌های پنل پشتی است. در حالی که مجموعه دوربین‌های گوشی Y21T شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود، گوشی Y32 تنها دو دوربین در پنل پشتی دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: ۵۰ مگاپیکسلی پنل پشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ

 ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ شوهرش خبر داد. گزارش این حادثه از سوی مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد.

به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل، حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست.

 او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه، به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

او ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هر چه به تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد. با نگرانی راهی پشت بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال، راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واکنش زاکانی به افشای قرارداد جنجالی با چین: می‌خواهند عده‌ای سود کنند! | فیلم
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)