Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹دی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار داشت:بزرگداشت حماسه ۹دی هر سال به امری واجب تبدیل شده است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی روزی است که فراموش نخواهد شد.

وی همچنین با مرور دلاورمردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره آیت‌الله مصباح یزدی، هدف همه بزرگان کشور را تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به حکومت حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: اگر چه مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد اما مردم ایران صبور و بصیر هستند و به راه انقلاب اسلامی ادامه داده و قدر آن را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجتی با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ تهاجمی نبوده است، تصریح کرد: ایران همواره مورد جنگ واقع شده و وظیفه ما دفاع از خاک کشور بوده است.

امام جمعه موقت اهواز، مردم عصر حاضر ایران را بهترین مردم در طول تاریخ اسلام دانست و گفت: مردم ایران بی‌بدیل و بی‌نظیر هستند و از صدر اسلام تاکنون چنین ملت بصیر و صبوری را سراغ نداریم.

حاجتی به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشییع پیکر مطهر امام راحل شلوغ‌ترین تشییع طول تاریخ بوده است چرا که کار بزرگی در طول تاریخ انجام داد و از این رو باید قدر انقلاب و شهدایی که در این راه خون خود را تقدیم کردند بیش از پیش دانسته و با شبهه‌افکنی‌ها مقابله کرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد بلکه ایران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس، گفت: صدام عنوان می‌کرد ظرف یک هفته دیگر در تهران است اما ملت ایران وارد میدان شد و فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

حاجتی ادامه داد: پس از آنکه دشمن نتوانست به هدف خود در جنگ تحمیلی برسد دست به کار شد و در حال حاضر ۷۰۰ موسسه تحقیقاتی پیرامون ایران در غرب به ویژه در آمریکا مشغول فعالیت است و هشت دفتر اطلاعاتی و ۲۰۰ دفتر عملیاتی علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه موقت اهواز، راه‌اندازی فتنه ۸۸ با شعار تقلب را از جمله برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و گفت: با درایت و رهبری مقام معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه این فتنه نیز مانند فتنه‌های دیگر دشمنان خنثی شد.

حاجتی، علم کردن داعش را فتنه دیگر دشمن دانست و گفت: داعش جنایت‌های بسیاری مرتکب شد و به ویژه تلاش داشتند شیعه را نابود کنند و جوانان شیعه بسیاری را در عراق شهید کردند اما فتنه داعش هم به برکت وجود سردار سلیمانی و مدافعان حرم خاموش شد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری 9 دی شهرکرد چهارمحال وبختیاری 9 دی امام جمعه موقت اهواز انقلاب اسلامی دانست و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود