Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری  فارس از کرمانشاه،  مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی، امروز  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم ولایی و با بصیرت کرمانشاه در حسینیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  استان برگزار شد.

سردار یداله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در این مراسم  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، با بیان اینکه حماسه ۹ دی باید بازخوانی شود و عوامل آن بررسی شود، اظهار داشت: ۹ دی، اوج قله بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ۹ دی را روز تجدید میثاق با ولایت خواند و افزود: باید بررسی کرد که چگونه می‌‌توان از این حماسه عبرت آموخت و بصیرت‌افزایی کرد.

جوانی با اشاره به اینکه برای فتنه ۸۸ حدود ۱۵ سال مقدمه چینی شده بود، بیان کرد: در توطئه‌های اول انقلاب جان مردم و در جنگ منابع و ذخایر کشور هدف بود ولی درفتنه ۸۸ دشمن فهم و قدرت تشخیص مردم را نشانه رفته بود.

وی ضمن تأکید بر شناخت نقشه و توطئه‌های دشمنان، ادامه داد: دشمنان فهمیدند نمی‌توان بر ملت و انقلاب غلبه کنند، فلذا رویکرد‌هایشان را عوض کردند یعنی آن‌ها فهمیدند با جنگ و تجزیه‌طلبی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و تصمیم گرفتند با همان نیرویی که انقلاب را ایجاد کرد یعنی مردم، به جنگ نظام بروند.

جوانی گفت: دشمن متوجه شد ادامه مسیر انقلاب معادلات جهانی را تغییر می‌دهد و ملت ایران آرمان بلندی دارد، پس به سراغ نیروهای سست عنصر رفت و از آن‌ها یاریگری کرد و کوشید از طریق آن‌ها مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

این سردار سپاه اضافه کرد: دشمن معتقد است جمهوری اسلامی را باید از درون به چالش کشید و از مسؤولین نظام، حتی آن‌هایی که سوابق انقلابی دارند برای ضربه به آن استفاده کرد.

وی  تصریح کرد: ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم که حوادث ۸۸ براساس هیجانات و نتایج انتخابات بود، برای این کار شبکه‌سازی شده بود و  دشمن برخی آقازاده‌ها را خریده بود و دربرخی بیوت نفوذ کرده بود.

جوانی گفت: هدف از فتنه ۸۸ القاء این تفکر بود که نظام ولایی هم به مردم خیانت می‌کند و می‌خواستند مسؤولان و نهادهای مختلف را فاقد اعتبار کنند.

وی گفت: مردم در ۹ دی در حالی که آماج شبهات بودند و برخی بزرگان نیز سکوت کرده و یا حرف‌های دو پهلو می‌زدند، به عرصه آمدند و توطئه را در هم شکستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در ادامه، گفت: از آنجا که قشر متوسط به پایین جامعه نقش پررنگی در نابودی فتنه داشت دشمن در گام‌های بعدی سعی کرد با اعمال تحریم‌های سنگین و فشار بر این  قشر آن‌ها را علیه نظام بشوراند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ اشاره کرد و گفت: این رزمایش که گوشه‌ای از قدرت کشور را نشان داد موجب شد صهیونیست‌ها از تهدیدات خود عقب‌نشینی کنند.

وی در مورد جریان تحریف که به موازات جریان تحریم، علیه کشورمان کار خود را شروع کرده است پرداخت و از تمرکز دشمن برای تحریف موضوعاتی چون دفاع مقدس و لزوم ایجاد جهاد تبیین برای مقابله با دشمن سخن گفت.

جوانی با بیان اینکه هر جا که به فرمان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل کردیم موفق شدیم، گفت: اگر در اقتصاد مشکل داریم چون نگاهمان به غرب بوده و جهادی عمل نکرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوب کشور،  تأکید کرد: اگر اندیشه جهادی و فکر انقلابی وارد عرصه اقتصادی شود،  مشکل اقتصاد کشور حل خواهد شد و حتما این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه پاسداران فتنه 88 آقازاده ها رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ تبین حرف های دو پهلو فارس فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند