Web Analytics Made Easy - Statcounter

لازم است در این خصوص از مطالب مرتبط با با سیاست‌های کلی جمعیتی، اقدامات صیانت از جمعیت، اعلام هشدار کاهش نرخ باروری و فواید ازدواج و فرزندآوری در سایت‌ها ، فضای مجازی و محیط درمانگاه استفاده گردد.

به گزارش برنا؛ تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری و کاربرد واژه تنظیم خانواده در درمانگاه‌های اصفهان ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار نامه‌ای در فضای مجازی نشان می‌دهد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از درمانگاه‌ها درخواست کرده درباره‌ی سیاست‌های جمعیتی خود تجدید نظر کنند.

در این نامه آمده که «با توجه به مکاتبه شماره د/۲/۱۷۱۶۵ مورخ ۱۴۰۰/۹/۱ سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان در خصوص ممنوعیت تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری، کاربرد واژه تنظیم خانواده و هرگونه موضوع خلاف سیاستهای جمعیتی  و فرزندآوری در فضای مجازی  و سایت‌ها مقتضی است نسبت به بازنگری کلیه سایت‌ها، فضای مجازی، تابلوها و محتوای آموزشی در محیط آن درمانگاه‌ها اقدام عاجل به عمل آید.

لازم است در این خصوص از مطالب مرتبط با با سیاست‌های کلی جمعیتی، اقدامات صیانت از جمعیت، اعلام هشدار کاهش نرخ باروری و فواید ازدواج و فرزندآوری در سایت‌ها ، فضای مجازی و محیط درمانگاه استفاده گردد.»

گفتنی‌ست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا حالا درباره این نامه واکنشی نشان نداده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم خانواده فضای مجازی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج