Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:39:38 GMT

محاکمه سران فتنه را خواستاریم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۵۱۲

محاکمه سران فتنه را خواستاریم

ایسنا/همدان امام‌جمعه اسدآباد گفت: پس از گذشت ۱۲ سال حتی یکی از سران فتنه هنوز لب به عذر خواهی از مردم نگشوده اند، مردم  سران فتنه را نمی بخشند و از آنان تنفر دارند از مسولین ذی ربط محاکمه سران فتنه را خواهان هستیم.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم ۹ دی  که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات سران فتنه  در سال ۸۸ موجب شادی دشمن شد و راه را برای توطئه  و حرکت آنان باز کرد و عده ای هم دور از بصیرت و آگاهی گول فتنه گران را خوردند و آسیب های بزرگی  به مملکت زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  زیر سوال بردن  حیثیت  نظام را یکی از این آسیب های فتنه گران برشمرد و افزود: آنان و کسانی که گول فتنه گران را خوردند با اذعان بر اینکه  در انتخابات تقلب شده بالاترین جسارت  را به حیثیت نظام  کردند.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه مردم هیچ گاه صحنه های مخالفت فتنه گران با نظام را فراموش نخواهند کرد ادامه داد: صدمه به بیت المال، جسارت به تمثال مبارک امام راحل،جسارت به زنان چادری، جسارت به محرم و امام حسین(ع)  و عاشورا  در فتنه ۸۸ که می رفت به عمود اصلی خیمه نظام و جایگاه ولایت فقیه لطمه بزند از ذهن مردم پاک نخواهد شد و کسانی که این فتنه را پشتیبانی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و چراغ سبز به دشمنان نشان دادند همواره سرافکنده شهدا، مردم و ولایت خواهند بود.
وی گفت: در ۲۲ بهمن ۵۷ حضور میلیونی مردم برای تثبیت نظام شکوهمند بود اما در پایداری نظام و در ادامه راه حماسه ۹ دی نظام را واکسینه کرد و دشمن را عقب راند و خواب های شوم دشمنان بی تعبیر ماند.

حسینی مجد  ادامه داد: ماندگاری انقلاب اسلامی بعد از بیش چهار دهه به دلیل بصیرت مردم  بوده است و باید این بصیرت تداوم یابد و مردم در صحنه بوده و دوست و دشمن را بشناسند.

امام جمعه اسدآباد  تصریح کرد: در فرهنگ دینی ما بصیرت  و آگاهی از اوصاف مؤمنان و مجاهدان و مسلمانان ذکر شده و این روشن بینی  و بیدار دلی در دین ما مورد توجه است که باید ولی امر را تنها نگذاریم و او را جلو دار و  پیشوا بدانیم و به او معتقد باشیم و پای علم ولایت بمانیم و اگر هر آنچه که پیش آمد این راه باید ادامه یابد.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه  عملکرد و موضع گیری ما باید اعتقادی و ولایی باشد گفت: مرام سود جویانه دنیا پرستی که نشات گرفته از تعصبات غلط قومی و قبیله ای و گویشی است اینها در کسی  که راه بصیرت را طی می کند دور است.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه حضور خودجوش و میلیونی مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ نشان از ولایتمداری مردم داشت افزود: این حماسه مردم نشان داد که مردم همواره در تمام برهه های حساس پشتیبان ولایت بوده و ثابت کردند هر جا که گوش به فرمان مقام معظم رهبری داشته باشیم اسلام و انقلاب آسیب نخواهد دید.

سعید کتابی با اشاره به اینکه حماسه  مردمی ۹ دی  ۸۸  فتنه ها و نقشه دشمنان را با بصیرت، دشمن شناسی و هوشمندی مردم انقلابی ایران و با تبعیت و ولایت پذیری از امر رهبری خنثی و نقش بر آب کرد افزود: همواره باید حماسه آن روز و بصیرت مردم در آن دوران را برای نسل جوان تبیین کرده و آنان را با توطئه ها و دشمنی های دشمنان آشنا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها 9 دي بصیرت افزایی فتنه گران 88 ولایتمداری حسینی مجد سران فتنه فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد.

سید هادی طباطبایی امروز، ۱۰ اردیبهشت در جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال عمده تولید در کشور هستند. حوزه تولید سالیان سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال تاکید ایشان در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است. بنابراین باید این حوزه در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردمی و حرکت تند همراه باشد تا به نقطه مطلوب برسیم. 

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: از مردم انتظار می‌رود مانند مرحله اول انتخابات که مشارکت آنان افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بود، در این مرحله هم به صورت حداکثری مشارکت داشته و با حضور گسترده خود دشمن را ناامید کنند، زیرا این مرحله تکمیل‌کننده مرحله اول است‌. پیش‌بینی دشمن از مشارکت مردم در مرحله اول ۲۰ الی ۳۰ درصد بود که مردم خراسان رضوی افتخارآفرینانه مشارکت ۴۷.۴ درصدی را ثبت و دشمن را ناامید کردند. 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه افتخار در انتخابات، افتخار در میدان و دیپلماسی‌ ایران بود، زیرا وعده صادق به پشتوانه مردم شکل گرفت و باعث شد که اسرائیل از خاک ایران مورد حمله قرار گیرد و در پاسخ به تجاوزی که به کنسولگری ایران انجام داده بود، تنبیه شود. بارها گفته‌ایم که اهل جنگ نیستیم اما دفاع را به خوبی انجام می‌دهیم، زیرا زمان بزن در رو تمام و این امر به تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ثابت شده است. 

طباطبایی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما قطعا به فرمان مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد. وعده خداوند، وعده‌ای صادق است و در آیه ۷ سوره محمد فرموده است: «ای اهل ایمان! اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت خواهد کرد.» 

وی ادامه داد: بنده تمامی زحمات شما کارگران را در جبهه جنگ اقتصادی و تولید ارج می‌نهم و از تمامی کارگران عزیز که برای پیشرفت و سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند، صمیمانه کمال تشکر را دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است