Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید گل محمدی در جمع ورزشی نویسان همدان با اشاره به حضور ۱۸ تیم در کوران رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال ایران اظهار کرد: حضور این تعداد تیم در یک سطح پایین‌تر از سوپر لیگ نشانگر پویایی والیبال و اشتیاق حامیان مالی برای تیم داری در این رشته المپیکی است.

وی افزود: تیم سروقامتان نخستین سالی است که حضور در لیگ یک با شرایط مسابقات رفت و برگشت را تجربه می‌کند و بعد مسافت تیم‌های حاضر در گروه سختی‌های زیادی را برای ما به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم والیبال دسته اولی سروقامتان همدان با بیان اینکه پراکندگی تیم‌های گروه در اقصی نقاط کشور و برگزاری دو مسابقه در هفته نیازمند داشتن زیرساخت لازم است، گفت: نبود بودجه مناسب و همچنین آماتور بودن تیم باعث شده همه سفرها به صورت زمینی صورت بگیرد که خستگی زیادی را برای همه عوامل تیم‌ها به همراه دارد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: حضور سه تیم شمالی، دو تیم تهرانی، یک تیم تبریزی، یک تیم سیرجانی و یک تیم مرودشتی شاهدی بر این ادعا است که شرایط سختی برای همه تیم‌ها وجود دارد اما تیم‌های با پشتوانه مالی در بعضی از سفرها از پرواز بهره می‌برند که در روند نتیجه‌گیری آنها تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به آغاز دور برگشت این رقابت‌ها از جمعه دهم دی بیان کرد: بر اساس برنامه سازمان لیگ در اولین بازی باید برابر تیم تخت جمشید مرودشت شیراز به میدان برویم و با توجه به فاصله حدوداً هزار کیلومتری همدان تا مقصد سفر سختی به صورت زمینی را تجربه کنیم.

سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان عنوان کرد: به زودی و قبل از شروع مسابقات علیرضا نادی کاپیتان بااخلاق سال‌های اخیر تیم ملی والیبال ایران که هدایت نماینده همدان در لیگ دسته یک را بر عهده دارد در مورد آخرین وضعیت تیم و شرایط فنی با ورزشی نویسان همدان گفتگو خواهد کرد.

گل محمدی در پایان با ابراز تشکر از حمید بادامی رئیس هیئت والیبال استان و همکارانش برای فراهم کردن شرایط لازم برای تیم گفت: امید رحیمیان که کمتر از دو ماه است مدیرعامل باشگاه را بر عهده گرفته با بضاعت خود توانسته امکانات خوبی را فراهم کند که امیدواریم متولیان و دلسوزان ورزش کمک کنند تا بخش خصوصی با آرامش فکری مناسب در کنار تیم‌های ورزشی قرار بگیرند.

گفتنی است؛ در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک والیبال کشور روز جمعه دهم دی از ساعت ۱۶ تیم سروقامتان همدان در سالن دانشگاه امام علی (ع) مرودشت به مصاف تیم تخت جمشید این شهر می‌رود.

کد خبر 5387651

منبع: مهر

کلیدواژه: فرشید گل محمدی والیبال اداره کل ورزش و جوانان همدان ویروس کرونا 9 دی بوشهر قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا کرمانشاه سفر رئیس جمهور به قم واکسن کرونا حماسه نهم دی ماه سویه اومیکرون کرونا فتنه 88 آلودگی هوا ایلام سروقامتان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • قلعه خواجه لرزید
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود