Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@23:26:20 GMT

تاسیس بزرگترین موزه فرش جهان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۵۶۰

تاسیس بزرگترین موزه فرش جهان

صراط:

قنبری مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان در نظر دارد بزرگترین و منحصر به فردترین موزه فرش جهان را در یزد راه اندازی کند. بر اساس تفاهم صورت گرفته با استاندار یزد قرار است این موزه با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان و با همکاری شهرداری و اداره کل مسکن و شهرسازی در فضای کارخانه جنوب راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، او ادامه داد: محض اینکه این فضا تحویل بنیاد مستضعفان قرار گیرد کار‌های مطالعاتی طراحی و تامین گنجینه‌های مربوط به موزه فرش و راه اندازی آن انجام خواهد شد.

قنبری گفت: مرمت و بازسازی ساختمان و محوطه موزه قصر آینه یزد ۱۳میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان ادامه داد: این بنیاد با توجه به ارزش بالای این مجموعه منحصر به فرد تاریخی در نظر دارد با استقرار ۳۰۰ اثر گنجینه ای، این مجموعه را تا پایان سال به عنوان موزه‌ای فاخر در کشور راه اندازی کند.

او گفت: این آثار چند هزار میلیارد تومان ارزش داشته و می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگر به استان ایفا کند.

قنبری از واگذاری اجرای طرح پارک موزه کویر به این بنیاد خبر داد و گفت: در تلاشیم کار احداث این مجموعه فرهنگی و سیاحتی پس از انجام مراحل اداری آغاز شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: موزه فرش یزد فرش ایرانی بنیاد مستضعفان صراط بنیاد مستضعفان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • روزهای بهاری دریاچه ارومیه
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست