Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت واتساپ در حال حاضر ویژگی Communities را تنها در نسخه بتا iOS فعال کرده که با کمک آن گروه‌ها می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران به نقل از indianexpress نوشت: طبق گزارش‌ها، واتساپ روی یک ویژگی جدید به نام Communities کار می‌کند. در این ویژگی حداکثر ۱۰ گروه در یک «Community» قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی جدید اخیراً در نسخه بتا iOS مشاهده شده و انتظار می‌رود به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شود. با قابلیت Communities، ادمین‌های Community کنترل بیشتری نسبت به مدیران یک گروه خواهند داشت و می‌توانند کار‌هایی مانند تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی می‌تواند در گروه پیام دهد و چه کسی نمی‌تواند، انجام دهند.

طبق اسکرین شات منتشر شده، Community دارای یک بخش "اعلامیه" است که در آن مدیران می‌توانند پیام‌هایی را برای همه اعضای گروه‌های مختلف ارسال کنند. این ویژگی همچنین برای دورکاری‌های تیم‌های بزرگ می‌تواند بسیار مفید واقع شود. انتظار می‌رود این ویژگی به زودی برای کاربران واتساپ بتا در اندروید عرضه شود، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران عمومی بتوانند از قابلیت جدید این پلتفرم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: روش بلاک کردن در واتساپ بدون اطلاع مخاطب!

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: واتساپ شبکه های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واتساپ شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE

به دنبال درفت امسال یک تگ تیم محبوب از یکدیگر جدا شدند.

طبق نتایجی که در شب اول درفت به دست آمد، اعضای تگ تیم ولف داگز به دو برند مجزا منتقل شدند، به عبارت دقیق‌تر بران بریکر به برند راو منتقل شد و برن کوربن نیز پس از پایان شو اعلام شد که به برند اسمکدان منتقل شده است.

طرفداری | به گزارش Fightful Select، تریپل اچ و نویسندگان WWE از همین حالا به بران بریکر به دید یک فوق ستاره نگاه می‌کنند و به همین دلیل تمصیم گرفتند او ادامه دوران حرفه‌ای خود را در صحنه انفرادی دنبال کند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که برن کوربن تغییر کاراکتر مجددی را تجربه کند و به احتمال زیاد یک شروع تازه را در جمع ستارگان اصلی خواهد داشت.

بران بریکر و برن کوربن که در ابتدا رقیب یکدیگر بودند، در تغییری غیرمنتظره با هم تگ تیم شدند. آنها علاوه بر قهرمانی در تورنومنت سالیانه تگ تیم داستی رودز توانستند با پیروزی برابر د فمیلی کمربندهای تگ تیم NXT را نیز تصاحب کنند. دوره قهرمانی آنها با کمربندهای تگ تیم بعد از 57 روز و به دنبال شکست برابر آکسیم و نیتان فریزر در تاریخ 9 آوریل به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان