Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایت‌مدار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان امروز با حضور گسترده و حماسی خود در بزرگداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، این آیین همزمان با سراسر کشور در میان شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه گر» مردم همدان در پیاده راه امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقشار مختلف مردم مومن همدان با حضور پرشور و گسترده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این آیین، جلوه ای از بصیرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

مردم همدان از جمله دانشجویان، دانش آموزان، اصناف، روحانیان، ایثارگران، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان با مشت های گره کرده و با در دست داشتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی حاوی شعارهایی علیه سران استکبار بر بصیرت و هوشیاری تاکید و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند.

در این آیین که از شبکه استانی نیز پخش شد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و معاونان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

در پایان قطعنامه پایانی ۹ دی قرائت شد. در این قطعنامه ضمن تاکید بر وحدت و اتحاد همه نیروهای انقلاب و لزوم هوشیاری در خصوص توطئه های دشمنان اسلام بر حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی تاکید شد.

مراسم گرامیداشت و تجلیل حماسه نهم دی (روز بصیرت) با حضور و سخنرانی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، حجت الاسلام والمسلمین «هادی صادقی» در میدان مرکزی شهر همدان برگزار شد.

در روز نهم دی ماه سال ۸۸ مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده توسط دشمنان اسلام پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ بر آمریکا 9 دی مردم دارالمومنین همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند