Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکلات، مورد استفاده  هر خانواده ایرانی است. در مهمانی‌ها از آن برای پذیرایی استفاده می‌شود و حتی در تهیه دسر کاربرد فراوان دارند.

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند مدل  از  شکلات های  موجود در بازار را برایتان جمع آوری کردیم.

شکلات پذیرایی مخروطی سوربن: وزن این شکلات ۳۵۰ گرم است و شکل این شکلات  به صورت کاغذ پیچ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید این محصول باید ۶۰ هزار تومان هزینه کنید.  

 

شکلات مغزدار شونیز طلایی: این شکلات در  بسته ۲۰۰ گرمی عرضه شده است. در مرکز شکلات یک مغز فندق کامل قرار دارد و در لایه بعدی یک لایه ویفر شکلاتی مغز فندق را پوشانده است و در آخرین لایه شکلات خالص با تکه‌های ریز مغز فندق دور تا دور شکلات را پوشانده است. قیمت این شکلات ۵۰ هزار  تومان است.

شکلات کاکائویی مغز دار فان وی باراکا:  این محصول از شکلات خالص دارای سه طعم (اسپرسو، نعنا و کرن بری) تشکیل شده و قیمت آن ۶۳ هزار تومان است.  

شکلات مغز دار نانی شیرین عسل: این شکلات در  بسته ۸۰۰ گرمی عرضه می‌شود که در هر بسته ۱۰۰ عدد شکلات قرار دارد. طعم این شکلات کارامل است. قیمت این کالا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.  

شکلات خرگوش شونیز: وزن  بسته این شکلات ۳۳۶ گرم است که طعم آن شیری است که می‌توانید با مبلغ ۷۰ هزار تومان آن را خریداری کنید.

شکلات تلخ ۵۵ درصد سایرو: این شکلات در بسته‌های ۱۲۸ گرمی  عرضه می‌شود و  جزو دسته شکلات‌های تلخ قرار می‌گیرد. هزینه خرید این کالا ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان است.

 

عکس کالا نام قیمت (تومان)  شکلات پذیرایی مخروطی سوربن 60.000 شکلات مغزدار شونیز طلایی 50.000 شکلات کاکائویی مغز دار فان وی باراکا 63.000 شکلات مغز دار نانی شیرین عسل 49.800 شکلات خرگوش شونیز 70.000 شکلات تلخ 55 درصد سایرو 25.980

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت شکلات اقلام خوراکی شکلات مغز مغز دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!