Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، «امیر سرتیپ علیرضا الهامی» در دیدار با سربازان ارامنه این نیرو ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی اظهار کرد:  تمامی سربازان وظیفه صرف نظر از هر قوم، مذهب و گروهی در اعتلا و پیشرفت نیروهای مسلح و ایرانِ سرافراز به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و کوشش هستند و همگی قدردان این مجاهدت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس تا امروز، هموطنان ارامنه جانانه و متعهدانه کنار سایر ادیان توحیدی از آب، خاک و نوامیس این سرزمین دفاع کردند، گفت: اتحاد برادران و خواهران همه ادیان توحیدی در ایران اسلامی همچون مشتی کوبنده بر دهان بیگانگان و متجاوزان است که توان و تحمل دیدن این همدلی و همراهی را ندارند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه همواره تکریم کارکنان وظیفه به ویژه سربازان ادیان توحیدی در ارتش در اولویت تمام امور است، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با آغوش باز پذیرای تخصص‌ها، قابلیت‌ها و استعدادهای کارکنان وظیفه در عرصه‌های گوناگون است که با پشتیبانی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های این عزیزان گام‌های مطلوبی درمسیر رشد، پیشرفت و تعالی نیروهای مسلح برداشته شود.

۱۳۵۲

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران ارامنه سال نو میلادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارامنه سال نو میلادی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارامنه سال نو میلادی نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد