Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-02@07:48:37 GMT

اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۸۶۸

اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی گفت: باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صنعت برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه، (هشتم دی‌ماه) در آیین نخستین دوره صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود صنعت پتروشیمی و ذینفعان با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی اظهار کرد: باید از هنه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صنعت برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد تا صنعت پتروشیمی به جایگاه واقعی خود در منطقه و بازارهای جهانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکیه بر الگوی مدیریت بومی و نیروی انسانی کارآمد به عنوان سرمایه‌های سازمان می‌توان مسیر پیشرفت و توسعه را تداوم بخشید و نباید با نگاه تک بعدی به الگوهای وارداتی تکیه زد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه این صنعت امانت است و ما امانتدار آن هستیم، گفت: باید از صنعت پتروشیمی مراقبت کرد و آن را برای آیندگان حفظ کرد.

حسن عباس‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و علی‌محمد بساق‌زاده، عضو هیئت مدیره و رئیس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی نیز در سخنانی به اقدام‌های انجام شده از سوی شرکت‌های پتروشیمی در مسیر تحقق جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشاره و از همکاری و مشارکت تمامی پتروشیمی‌ها قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم به رسم یادبود به شرکت‌های برتر در سه حوزه جهت‌گیری، اجرا و نتایج لوح سپاس اهدا شد؛ در حوزه جهت‌گیری شرکت پتروشیمی شیراز (رتبه نخست)، شرکت پمپیران (رتبه دوم) و شرکت پتروشیمی تبریز (رتبه سوم) و در حوزه اجرا شرکت پمپ ایران (رتبه نخست)، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (رتبه دوم)  و پتروشیمی شیراز (رتبه سوم) و در حوزه نتایج شرکت پتروشیمی مارون(رتبه نخست)، شرکت پتروشیمی امیرکبیر (رتبه دوم) و شرکت پتروشیمی جم (رتبه سوم).

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تعالی سازمان شرکت ملی صنایع پتروشیمی صنعت پتروشیمی شرکت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تکمیل طرح‌های تولیدی برای تحقق شعار سال در حوزه اشتغال زایی، در اولویت است و در کنار آن تقویت حوزه عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی برای صنایع پایین دستی با جدیت پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اشتغال اهمیت دارد
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد