Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:38:41 GMT

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۹۱۴

افشای مشخصات کلیدی گوشی تاشو Magic V آنر

فرارو- یکی از افشاگران مطرح دنیای مجازی، Digital Chat Station، جزئیات مهمی از گوشی تاشو آنر Magic V بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.
به گزارش فرارو، انتظار می‌رود گوشی تاشو آنر Magic V در ژانویه ۲۰۲۲ در چین معرفی شود. تیزر‌های رسمی نشان داده اند که این دستگاه دارای طراحی تاشو به سمت داخل و صفحه نمایش با سوراخ پانچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشاگر دنیای مجازی، Digital Chat Station، ادعا کرده است که صفحه نمایش گوشی Honor Magic V به سمت داخل تا می‌شود و دارای یک سوراخ پانچ است که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. با این حال این منبع به اندازه‌های دقیق نمایشگر اشاره‌ای نکرده است. پیشتر تیزر رسمی شرکت آنر نشان داده بود که صفحه نمایش دارای انحنای جزئی به سمت لبه سمت راست است.


به نظر می‌رسد که نمایشگر پنل جلویی گوشی آنر Magic V از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، در حالی که صفحه نمایش داخلی نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه بر روی اندروید ۱۲ اجرا می‌شود که احتمالاً با آخرین نسخه Magic UI همراه خواهد شد.
بسیاری از گزارش‌ها ادعا کرده اند که تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت Magic V را تامین می‌کند. این افشای جدید همچنین نشان می‌دهد که این گوشی اولین گوشی تاشو جهان خواهد بود که توسط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هدایت می‌شود. در مورد اندازه باتری این دستگاه اطلاعاتی افشا نشده است، اما به گفته Digital Chat Station این باتری از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.
این احتمال وجود دارد که گوشی Magic V یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود داشته باشد. یک منبع آگاه چینی ادعا کرده است که دوربین اصلی این مجموعه یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. ولی جزئیات دیگر دوربین‌های آن در این افشاگری ذکر نشده است.
شایعات حاکی از آن است که شرکت آنر، به غیر از گوشی Magic V، در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو دیگر با طراحی clamshell است. لازم به توضیح است که در طراحی کتاب مانند (book-like) همان طور که از نامش بر می‌آید لولا‌های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می‌شود. در مقابل در طراحی clamshell لولا‌ها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. نام clamshell به خاطر شباهت باز شدن این نوع دستگاه‌ها با صدف‌های دوکفه‌ای به این نوع طراحی داده شده است. پیش بینی می‌شود که این گوشی تاشو آنر Magic V در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در بازار چین عرضه شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: صفحه نمایش گوشی تاشو آنر Magic V

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳