Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:48:37 GMT

بصیرت مردم ایران موجب شناخت دشمن در فتنه ۸۸ شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۹۹۶۶

بصیرت مردم ایران موجب شناخت دشمن در فتنه ۸۸ شد

حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقا جان پور روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که موجب حاکمیت حکومت دینی در ایران شد، دشمنان وقتی منافع خود را در خطر دید، هجمه خود علیه ایران اسلامی را آغاز کرد ولی وجود مردم بصیر و انقلابی نظیر مردم ورامین، تمامی این توطئه‌ها را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جریان فتنه سال ۸۸، دشمنان قسم خورده نظام با فتنه‌جویان هماهنگ شدند و زمانی که صفبندی دشمن علیه ایران اسلامی مشخص شد،  آحاد مردم از پیر و جوان آماده دفاع از کشور شدند.
وی گفت: فتنه سال ۱۳۸۸ بسیار پیچیده و بر اساس نقشه اتاق فکر دشمنان در خارج از کشور طراحی شد، در شرایطی که به خاطر غبار فتنه، تشخیص بین دوست و دشمن مشکل بود، مردم ایران بیرق دفاع از ولایت و اسلام را بدست گرفتند و با بصیرت و شناخت وارد میدان مقابله با فتنه شدند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: دشمنان اسلام درمقابله با ایران اسلامی از کسانی استفاده می کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند و همانند قیام عاشورا ،همانانی که سر فرزند پیامبر(ص) را از بدن جدا کرده و اهلبیت عصمت و طهار را به اسارت بردند، وارد میدان شدند غافل از این که مردم ایران اسلامی با مردم عصر اسلام تفاوت دارند و اجازه نمی‌دهند تا حوادث صدر اسلام تکرار شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت:  نقش سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با اشرار بی‌بدیل است و ایشان برای دفاع از مظلومان، تمام وقت و هستی خود را به میدان آورد در حالی که برخی از افراد، همین دفاع را لازم نمی‌دانستند ولی امروز همان افراد به اهمیت این دفاع پی‌ برده‌اند.
آقا جان پور تأکید کرد: خط مقدم دفاع از کشور در زمان حمله داعش کشورهای حوزه مقاومت بود و اگر در حوزه موفق نمی شدیم  باید در استان های ایران می جنگیدیم.
وی با تقدیر از نقش مردم ورامین در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مردم ورامین پیشگامان نهضت بزرگ اسلامی هستند و افتخار کفن پوشان ورامینی در قیام خونین ۱۵ خرداد و حماسه ۹ دی سال ۸۸، جهانیان را شگفت‌زده کرد.
وی ۱۵خرداد سال ۴۲ را سند ولایت‌مداری مردم ورامین دانست و افزود: در سال ۱۳۴۲ مردم ورامین کفن پوش برای دفاع از نهضت امام حرکت کردند، از گلوله دژخیمان نترسیدند و دست از ولایت مداری خود بر نداشتند، ای مردم حق بزرگی در نهضت اسلامی و پیروزی اسلام دارند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دهه بصیرت ورامین قاسم سلیمانی حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دهه بصیرت ورامین انقلاب اسلامی ایران دهه بصیرت ورامین قاسم سلیمانی ایران اسلامی مردم ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران