Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان منیری درباره برکناری پیروز قربانی از رایکا بابل توضیحاتی داد و از رفتار کاپیتان سابق استقلال انتقاد کرد

پیمان منیری با حمله به پیروز قربانی او را متهم به مظلوم نمایی کرد.

به گزارش طرفداری، پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل در پاسخ به اظهارات پیروز قربانی سرمربی اخراجی تیم رایکا گفت:

ما در ابتدای فصل با انتخاب پیروز قربانی به عنوان سرمربی امیدوار بودیم که بعد از فراهم کردن همه امکانات لازم و خواسته شده توسط کادرفنی و با جذب تمامی بازیکنان طبق نظر شخص پیروز قربانی تیم منسجم و قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد اما پس از گذشت چند ماه و فرصت های پی در پی به کادرفنی نتایج دلخواه ما و هوادارانمان کسب نشد و حکایت این نشدن ها حکایت تلخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منیری در ادامه گفت:

اول از هر چیزی لازم می دانیم بابت این نشدها از همه هواداران پرشور رایکا عذرخواهی کنیم و همه توان خود را به کار بگیریم تا در ادامه فصل، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم تا از حیثیت فوتبال بابل و استان مازندران دفاع کنیم.

مالک باشگاه رایکا بابل در ادامه افزود:

هیات مدیره باشگاه با بررسی دقیق اتفاقات باشگاه در چند ماه گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فن و با عنایت به اهمال وظایف کادرفنی در قبال شانیت تیم، رفتارهای دور از شان کادرفنی در قبال مدیریت باشگاه و شکست های پی در پی در بازی های گذشته، اعضای هیات مدیره با در نظر گرفتن مصالح باشگاه و لزوم اقدام سریع برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره باشگاه، طی جلساتی تصمیم به اخراج این سرمربی گرفت.

پیمان منیری در رابطه با صحبت های تند پیروز قربانی گفت:

آقای قربانی خیلی عشق مصاحبه کردن داشت و همین بی تجربگی هم کار دستش داد چون برخلاف آن شکلی که در مصاحبه ها مظلوم نمایی می کند و خودش را پاک و مطهر جلوه می دهد در حق ما که در مقابل او مردانگی کردیم و زمانی که او بدون تیم و بدون رزومه مربیگری بود با او برای هدایت تیم خود صحبت کردیم قول های زیادی به ما داده بود اما او جواب رفاقت ما را با خیانت داد.

پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل در پایان افزود:

پیروز قربانی مربی جوانی است اما امیدوارم مشاوران خوبی را برای خود انتخاب کند. از ابتدای فصل بهترین امکانات حتی در سطح تیم های لیگ برتری را برای تیم رایکا و کادرفنی مهیا کردیم اما حالا ما که یک باشگاه خصوصی هستیم باید پس از اینکه سرمربی تیم خود را پس از کسب نتایج ضعیف اخراج کردیم مورد اتهامات عجیبی از سوی سرمربی اخراج شده قرار بگیریم اما بخاطر دفاع از حقوق هواداران و مردم غیرتمند بابل هم که شده تیم حقوقی باشگاه در اولین فرصت شکایتی را تنظیم خواهد کرد چون آقای قربانی باید بابت اتهاماتی که به باشگاه رایکا زد در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیروز قربانی باشگاه رایکا رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم

۲ هنرمند شناخته‌شده عرصه موسیقی روز بیستم اردیبهشت سال جاری پس از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.


دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.


پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.


پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکستر‌های مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهر‌های دور» را منتشر کرده است.


حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • عکس| عکسی دیده نشده از پیمان معادی در جوانی