Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سیزدهمین سفر دولت سیزدهم به نمایندگی از رییس جمهور در شهر قنوات قم حضور یافت و در گفتگو با مردم این شهر در جریان مسائل و مشکلات مردم این شهر قرار گرفت. وزیر فرهنگ با مردم شهر قنوات در قم دیدار کرد

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی به عنوان نماینده رییس جمهور در شهر قنوات بخش مرکزی قم حضور یافت و با مردم این شهر به گفتگو پرداخت و سخنرانی در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر بررسی مسائل و مشکلات منطقه در جریان بازدید میدانی از جمله برنامه‌های نماینده رییس جمهور در این شهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به بخش مرکزی قم تاکید کرد: تبدیل‌شدن بخش مرکزی به دو بخش و طرح گازرسانی به روستا‌های بخش مرکزی و اصلاح روکش آسفالت محور قم - قنوات جزء مصوبات سفر رییس جمهور به قم خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به طرح‌های رهاشده را اولویت اول برنامه‌های هیئت دولت در سفر به قم عنوان کرد.

پیگیری مطالبات مردمی درباره کمبود فضای فرهنگی بخش مرکزی و شهر قنوات، بررسی کمبود‌های بخش بهداشت و درمان، طرح‌های آب رسانی و گاز رسانی به روستا‌های بخش مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به قنوات قم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ رییس جمهور بخش مرکزی شهر قنوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند