Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کیاچهر بهفرنیا دبیر سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران گفت: استادان، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند آخرین مقالات و یافته‌های علمی خود با موضوع سازه، زلزله، ژئوتکنیک، راه و ترابری، مهندسی و مدیریت منابع آب، مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی، مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، مهندسی حمل و نقل، مهندسی مدیریت ساخت و مهندسی محیط زیست را تا سی ام دی ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه کنگره ملی مهندسی عمران ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهفرنیا گفت: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام وارسال مقاله به نشانی اینترنتی http://۱۳ ncce.ir مراجعه کنند.

وی گفت: در این کنگره آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و فعالان صنعت ساخت و ساز ارائه می‌شود.

سیزدهمین کنگره ملی مهندسی عمران در اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان برخط برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراخوان مقاله کنگره ملی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان کنگره ملی مهندسی عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان