Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:39:13 GMT

دین در تربیت فرزندان به حاشیه نرود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۱۸۵

دین در تربیت فرزندان به حاشیه نرود

ایسنا/زنجان امام جمعه خرم‌دره گفت: دین در تربیت فرزندان نباید به حاشیه برود.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور ظهر امروز (۹ دی‌ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم‌دره، ضمن تاکید بر لزوم تکیه به فرهنگ غنی دینی در کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه اسلام دین جامع و کاملی است و برای همه ارکان زندگی بشر برنامه دارد، فرهنگ دینی باید در نوجوانان تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نباید در زمینه تربیت فرزندان از مسائل مذهبی غافل شویم، ادامه داد: وجود تعارضات فرهنگی در خانواده‌ها آسیب‌های متعددی را به نوجوانان وارد می‌کند که هر یک از این آسیب‌ها به سهم خود می‌تواند خطرآفرین بوده و مسیر زندگی افراد را تغییر دهد.

وی در ادامه، شناخت و بررسی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای عملی و موثر با تکیه بر مسائل دینی را در جهت پیشگیری و مقابله با مشکلات نوجوانان و آسیب‌زدایی از تربیت موثر دانست و تاکید کرد: دین نباید در تربیت فرزندان به حاشیه برود.

زاهدی‌پور در ادامه به تحلیل وضعیت فرهنگی کشور و افزایش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی پرداخت و تاکید کرد: برخی از اقدامات و حاکمیت فرهنگ غلط، ساختار مقدس خانواده را در معرض فروپاشی قرار داده است.

فرماندار خرم‌دره نیز در ادامه این‌ جلسه، ضمن گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و با تاکید بر اینکه خانواده نقش اساسی در تربیت فرزندان به عهده دارد، بیان کرد: محیط زندگی نوجوان باید همراه با آرامش باشد تا در این محیط، فرزندان بتوانند با امنیت فکری برای پرورش استعداد و علایق خود تلاش کنند.

فیاض محبی با اشاره به مسئولیت سنگین مسئولان امر در قبال نسل جدید جامعه، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با ایجاد امکانات لازم برای نوجوان و جوانان و رفع مسائل و مشکلات این قشر از جامعه در شهرستان در این خصوص قدم‌های موثری بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان تربیت فرزند دين تربیت فرزندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس، به کودکان در نوار غزه وارد شده است.

تیم آنروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تاثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

این نهاد تاکید کرد: مشاوران در تلاش‌ اند امید و آسایش را برای کودکان غزه فراهم کنند.

آنروا بار دیگر بر قراری آتش‌ بس فوری در نوار غزه تاکید کرد.

کد خبر 6097639

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته