Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:36:25 GMT

برگزاری ۳۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی در لرستان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۴۳۱

برگزاری ۳۰۰ برنامه با موضوع ۹ دی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی با موضوع ۹ دی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در لرستان که امروز در مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با ولایت، عاشورا و ارزش‌های اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم بعد از انتخابات و شرکت ۴۰ میلیون نفر باعث ناراحتی استکبار جهانی شده بود، تصریح کرد: نطام سلطه با پول خاندان سعودی به دنبال آشوب بود و دروغ تقلب را بهانه کرده بود که در این راستا برخی خواص بی‌بصیرت فریب خوردند.

حیات‌الغیب با تاکید بر اینکه دشمنان و فتنه‌گران خیمه‌های عزاداری امام حسین(ع) را به آتش کشیده و به قرآن اهانت کردند، اضافه کرد: ریشه برخی از مشکلات و وضع فعلی کشور ناشی از عملکردهای فتنه‌گران در ۹ دی بود که به دنبتل تضعیف نظام بود اما با تدابیر رهبری چالش‌ها تبدیل به فرصت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۹ دی باید در کتاب‌های درسی گنجانده شود، ادامه داد: ۳۰۰ برنامه در ابعاد مختلف به مناسبت ۹ دی در لرستان برگزار شده و در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: پرسمان‌های دانش‌آموزی، کرسی‌های آزاداندیشی، تولید محتوا در فضای مجازی، یادواره شهدا در مدارس، همایش نقش تربیتی زنان و دختران، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، یادواره سردار دل‌ها، پویش کتابخوانی در فضای مجازی، مسابقه عموقاسم در مهدهای قرآنی، کنگره شعر استانی، ختم سی جزء قرآن، مسابقه نقاشی و پویش نذر خون از اهم برنامه‌های بزرگداشت ۹ دی در لرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی عاشورا قرآن لرستان 9 دي ۹ دی در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان