Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:27:21 GMT

۹ دی روز نه گفتن به زیاده‌خواهی دشمنان نظام است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۵۷۷

۹ دی روز نه گفتن به زیاده‌خواهی دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری ظهر امروز در تجمع سالروز حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهر ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ با حوادث و مشکلاتی که برای مردم و کشور به وجود آوردند می‌خواستند به اصل انقلاب ضربه بزنند و در واقع ریشه و اصل ولایت را نشانه گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران در حماسه ۹ دی همه برنامه‌های دشمن را باطل کردند افزود: مردم با بصیرت و آگاه ایران در ۹ دی ماه با سر دادن فریادهای فاطمی در مقابل فتنه‌گران ایستادند.

امام جمعه ملایر حماسه ۹ دی سال ۸۸ را قرار گرفتن تمام اسلام و ایمان در مقابل کفر دانست و تصریح کرد: با حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی ماه آموختیم فتنه‌های دشمن سر و صدایی بیش نیست و نباید فریب این سر و صداها را خورد.

وی با بیان اینکه بزرگترین درس از حماسه ۹ دی شناخت حق بود گفت: در چنین اتفاقات و حوادثی باید حق را از باطل بشناسیم و در دوران غبارآلود فتنه‌ها اگر بخواهیم به فتنه آلود نشویم، باید اصل و شاخص که همان ولایت فقیه است را از دست ندهیم.

برقراری در ادامه سخنانش ولایت فقیه را ستون و دایره‌المعارف دین اسلام برشمرد و تصریح کرد: کسانی که پرچم ولایت را در دست گرفته‌اند باید همیشه هدایتگر بوده و جوانان را در مسیر ولایت و استکبارستیزی و شناخت دشمن هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در مسیر ولایت فقیه، هرگز این اصل و شاخص  را گم نکردند گفت: بعد از گذشت سال‌ها از حماسه 9 دی مردم سالروز آن را با شکوه و عظمت خاصی گرامی داشتند و بار یگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خون شهدا عهد و پیمان بستند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ۹ دی روز نه گفتن به زیاده‌خواهی دشمنان نظام است گفت: ملت انقلابی و بصیر ایران بعد از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی از ولایت، فاطمی‌وار دفاع کرده‌ و امروز هیچ جریانی و عنصری نمی‌تواند این ملت آگاه را را از صف ولایت جدا کند.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: حق و باطل اصل ولایت حماسه ۹ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سوژه یک گروهی از شرکت‌کنندگان در برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار زیاده روی در خوردن مشروبات الکی بود که از قضا سانسور هم نشد و به گروهی که اجرا کرده بود، دویست امتیاز داده شد. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟