Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از برتری مقابل سپاهان در اراک، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز (پنج شنبه) در قالب دو گروه از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی با سپاهان زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی تمرین نسبتا سنگینی را در زمان ۸۰ دقیقه‌ای انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های مختلف تمرین امروز که شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در قالب دو گروه و مینی فوتبال بود، در دستور کار قرار گرفت.

همه بازیکنان بدون مشکل در تمرین امروز حضور داشتند به جز حامد پاکدل و وحدت هنانوف که زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند. همچنین امید عالیشاه هم که روز گذشته در بازی برابر سپاهان مصدوم شده بود، در اختیار کادر پزشکی قرار دارد تا پس از عکسبرداری و جواب آن، شرایط وی مشخص شود.

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی تیم بود که خبر تولد اولین فرزندش را دریافت کرد. وی به دلیل همراهی سرخپوشان برای بازی با سپاهان نتوانست هنگام تولد اولین فرزندش کنار خانواده باشد.

اعضای تیم این قدم نورسیده را به او تبریک گفتند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.عالیشاه در انتظار پاسخ MRI

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال