Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:37:42 GMT

حماسه ۹ دی یادآور لطف خداوند به ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۶۹۱

حماسه ۹ دی یادآور لطف خداوند به ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی باقری روز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی با بیان اینکه باید فتنه را شناخت، اظهار کرد: در فتنه، آرامش و امنیت مردم از بین می‌رود و این می‌تواند در اشکال مختلف، از جمله اخلال اقتصادی و یا ایجاد فهم غلط در جامعه شود که باید به این نکات توجه لازم را داشت.

وی تصریح کرد: در کشوری که امنیت کامل برقرار بوده و انتقال قدرت به بهترین نحو در حال انجام و روال بعد از انقلاب اسلامی نیز همین بود، این در حالی است که در سال ۸۸ طیفی که خواسته خود را بر رای مردم قالب می‌دانستند، فضا را غبارآلود و رای مردم را در اذهان عمومی تقلب عنوان کردند و همین موضوع باعث بروز مشکلات در کشور و ایران اسلامی دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آن ایام متاسفانه به ریشه‌های مذهبی و اعتقادی مردم هجوم آورده شد، افزود: مردم در مقابل چنین جسارتی به میدان آمدند و این اقدام عمومی نشان از بصیرت بالای ملت بود و ما در آن ایام عنایت خداوند را شاهد بودیم و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم همچنان پیرو فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ارادت خود را در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی مشاهده کردیم، یادآور شد: مردم نشان دادند که از این فرهنگ جدا نبوده و برای افرادی که برای کشور و اسلام با اخلاص فداکاری کردند، احترام قائل هستند و این سرمایه را باید قدر بدانیم و در ارائه خدمات در بالاترین حد انجام وظیفه کنیم.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه هدف نهایی همه، تامین استقلال و منافع کشور است، اظهار کرد: طبق وظیفه در این اداره‌کل تلاش بر حفظ انفال است و با توجه به چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم، همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا داشته‌های‌مان در این حوزه را پاسداری کنیم.

خلیل آقاجانلو با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد که با حفظ منابع‌طبیعی به همه آن می‌توانیم برسیم، گفت: حفظ منابع‌طبیعی مسئله ملی بوده و همه باید کمک کرده و در تلاش باشیم تا مشکلات را در حوزه‌های مختلف مرتفع کنیم.

وی با اشاره به تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بحث آبخیزداری را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: با کمک نمایندگان و در سفر رییس‌جمهور به استان، شاهد مصوبات خوبی بودیم و باید برای تحقق آن با همکاری یکدیگر تلاش کنیم.

آقاجانلو به اقدامات فنی در حوزه منابع‌طبیعی استان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک مجلس توجه به حوزه آبخیزداری و آبخوان‌داری بیش از گذشته باشد و مدعی هستیم با ارقام پایین‌تر توان حفظ منابع آب را داشته و در زمان کوتاه طرح‌ها پاسخ‌گو است و در هر مکانی که کار انجام شده، مردم رضایت دارند.

کد خبر 5388113

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی 9 دی مهدی باقری 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی گرگان آمار کرونا کرمانشاه سفر رئیس جمهور به قم فتنه 88 حماسه نهم دی ماه آلودگی هوا واکسن کرونا سویه اومیکرون کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس