Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارائه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس خبر داد و گفت: تأکید ما این است که دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده یا دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند با پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری گفت: آنچه که پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده بود در جلسه ستاد ملی کرونا اصلاح و شرط تزریق واکسن و ارائه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس برداشته شد.

نوری بیان کرد: ما تابع ستاد ملی کرونا برای نحوه حضور کودکان و دانش آموزان در مهد‌های کودک و مدارس هستیم و تا امروز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و باید دانست آموزش مجازی خیلی موثر نیست بلکه یک روش تکمیلی است و تلاش ما بر این است که با رعایت دستورالعمل ها شرایط را فراهم کنیم تا دانش آموزان بر سر کلاس های درس حاضر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران پیش از این گفته بود که  شرط حضور دانش‌آموزان دبیرستانی در کلاس‌ها و شرکت در امتحانات ارائه کارت واکسیناسیون و یا آزمایش منفی کروناست.

به گفته فولادوند مقرر شده بود براساس دستورالعمل  وزارت بهداشت دانش آموزان بالای ۱۲ سال برای شرکت در کلاس‌های حضوری مدارس و همچنین برگزاری امتحانات باید دو دوز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده باشند یا حداقل ۱۵ روز یکبار آزمایش منفی کرونا ارائه دهند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تزریق واکسن آزمایش منفی کرونا تزریق واکسن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند