Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:15:24 GMT

قیمت انواع ساعت مچی زنانه در بازار

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۰۸۳۴

قیمت انواع ساعت مچی زنانه در بازار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ می توان گفت ساعت مچی برای خانم ها مانند دیگر زیور آلات محسوب می شود. قبل از خرید یک ساعت مچی زنانه باید با مواردی مانند موتور ساعت، سایز ساعت، جنس ساعت و شاید از همه مهم‌تر استایل شخصی خود آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند مدل  از  ساعت های مچی زنانه    موجود در بازار را برایتان جمع آوری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل اوکتا: جنس بدنه این محصول  استیل است و دارای روکش آبکاری IPG است دارای عقربه های صدف کاری شده بسیار ظریف است. قیمت این کالا ۲۰۰ هزار تومان است. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل P8770: جنس بدنه این کالا استیل و در رنگ نقره ای عرضه می شود. این ساعت در مقابل ضربه مقاوم است و قیمت آن ۳۵۰ هزار تومان است. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل E30: جنس بدنه این ساعت  استیل و در رنگ طلایی در بازار عرضه می شود، قیمت این کالا ۱۰۵ هزار تومان است. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1311: جنس بدنه این کالا از فلز و فرم صفحه آن گرد است و در رنگ نقره ای در بازار به فروش می رسد. قیمت آن ۳۲۷ هزار تومان است. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه والار مدل F1192: جنس بدنه از فلز ساخته شده است و فرم صفحه گرد است . این کالا با قیمت ۱۰۵ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل MG 2415 - ME-ME: نوع قفل بند این ساعت مغناطیسی است و جنس آن ضد حساسیت است که به قیمت ۷۳ هزار تومان دربازار به فروش می رسد. 

عکس کالا نام قیمت (تومان)  ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل اوکتا 200.000 ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل P8770 350.000 ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل E30 105.000 ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1311 327.000 ساعت مچی عقربه ای زنانه والار مدل F1192 105.000 ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل MG 2415 - ME-ME 73.000

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت ساعت ساعت مچی هزار تومان جنس بدنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳