Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان در اراک، ظهر امروز در قالب دو گروه تمرین و ریکاوری کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت بعد از برتری مقابل سپاهان در اراک، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز (پنج شنبه) در قالب دو گروه از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی با سپاهان زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی تمرین نسبتا سنگینی را در زمان ۸۰ دقیقه‌ای انجام دادند.

بخش‌های مختلف تمرین امروز که شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در قالب دو گروه و مینی فوتبال بود، در دستور کار قرار گرفت.

همه بازیکنان بدون مشکل در تمرین امروز حضور داشتند به جز حامد پاکدل و وحدت هنانوف که زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند. همچنین امید عالیشاه هم که روز گذشته در بازی برابر سپاهان مصدوم شده بود، در اختیار کادر پزشکی قرار دارد تا پس از عکسبرداری و جواب آن، شرایط وی مشخص گردد.

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی تیم بود که خبر تولد اولین فرزندش را دریافت کرد. وی به دلیل همراهی سرخپوشان برای بازی با سپاهان نتوانست هنگام تولد اولین فرزندش کنار خانواده باشد.

اعضای تیم این قدم نورسیده را به او تبریک گفتند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

 بیشتر بخوانید: عالیشاه برای عکسبرداری و MRI اعزام می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس تمرینات پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرینات پرسپولیس دو گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد