Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل گفت: پیشنهادی از تیم خوب و مردمی پدیده هم داشتم که آن را نپذیرفتم.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتصاب وی به عنوان سرمربی رایکا بابل اظهار داشت: طی مذاکراتی که با مالکان باشگاه رایکا داشتم قسمت شد که با قراردادی یکساله در خدمت این تیم باشم. در واقع پیشنهادی از تیم خوب و مردمی  پدیده هم داشتم که آن را نپذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فرهاد حمیداوی مدیر توانمند این تیم هم بسیار متشکرم. فصل کاری‌شان خوب نبود، اما با توجه به کادری که دارند مطمعنا می‌توانند این تیم را در لیگ برتر نگه دارند. با دو تیم از دسته یک هم صحبت‌هایی انجام شد، اما چون سرمربی دارند درست نیست درباره‌شان صحبت شود.

وی افزود: پیشنهادات به طوری بود که به دو دلیل این سمت را پذیرفتم؛ اول هواداران خونگرم و پرشور رایکا که به آنها ارادت دارم، دوم مالکان تیم است که تفکراتمان بسیار به هم نزدیک بود و خواسته‌هایی که از ما داشتند در جهت منافع و موفقیت باشگاه بود. مشکلات بیشتر بحث مالی بود که به عشق دو مورد بالا آن را پذیرفتم. تیم رایکا بسیار جوان است و امیدوارم با همت بازیکنان در این فصل دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی جدید رایکا بابل درباره شرایط تیم تصریح کرد: اول من از همین جا تشکر می‌کنم از کادر قبلی و پیروز قربانی که برای این تیم زحمت کشیدند بالاخره یکسری مشکلات به وجود آمد که در دنیای مربیگری این مشکلات وجود دارد. تیم جوانی بسته شده، ما از عملکرد تیم آگاهی داریم و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف این تیم را ترمیم کنیم تا نیم فصل که بتوانیم چند بازیکن را جذب کنیم و با کمک هواداران یک تیم قدرتمند بسازیم.

لطیفی در پایان در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون اینکه گفته شد برخی بازیکنان رایکا با پرداخت پول به عضویت این تیم در آمده‌اند، خاطرنشان کرد: صادقانه بگویم اطلاعی از اینکه منظورشان کدام بازیکن است ندارم و واقعا نمی‌دانم چه کسانی پول داده‌اند و اصلا این موضوع تا چه حد واقعیت دارد. البته که این حواشی برای قبل از ورود من به این تیم بوده و سعی می‌کنیم به آن نپردازیم، وضعیتی که من می‌بینم خوب است و چهار هفته زمان لازم داریم تا باز به وحدت تاکتیکی برسیم. با دعای هواداران تیم ما به اوج خواهد رسید.

 بیشتر بخوانید: لطیفی سرمربی رایکا شد

انتهای پیام/

برچسب ها: علی لطیفی رایکا بابل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رایکا بابل علی لطیفی رایکا بابل رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟