Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، بانک مرکزی افغانستان اعلام کرد به‌زودی سیستم بانکی این کشور به حالت عادی بر خواهد گشت.

بانک مرکزی افغانستان روز پنج‌شنبه، نهم دی، در اطلاعیه‌ای به شهروندان افغانستان اطمینان داد که بخش بانکی این کشور به‌زودی در مسیر بهبود قرار گرفته و همه فعالیت‌های آن به‌شکل عادی جریان پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این بانک آمده است: «با روی کار آمدن یک نظام، افراد سودجو و مغرض در تلاش ایجاد مشکلات می‌باشند.»

 این بانک افزوده که تلاش می‌کند تا چالش‌های موجود در سیستم بانکی افغانستان را رفع کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که با روی کار‌ آمدن حکومت سرپرست طالبان و در پی بحران نقدینگی، سیستم بانکی افغانستان در معرض فروپاشی قرار گرفته است و فعالیت شماری از بانک‌ها در این کشور یا با محدودیت روبه‌رو و یا متوقف شده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: بهبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: در حاشیه اجلاسیه بانک توسعه اسلامی در عربستان، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم. 

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدود شده ایران در برخی کشور‌ها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است