Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:02:31 GMT

متکی: پشت صحنه فتنه ۸۸ آمریکا قرار داشت

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۱۱۰۴

متکی: پشت صحنه فتنه ۸۸ آمریکا قرار داشت

گروه استان‌ها - وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه فتنه ۸۸ با برنامه‌ریزی بسیار گسترده استکبار جهانی روی داد؛ ایران به تمام دیپلمات‌های کشورهای اسلامی عزت بخشیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، منوچهر متکی در مراسم بزرگداشت نهم دی استان یزد با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای کرده بود اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان و فتنه‌گران در انتخابات با مردود شمردن نتایج انتخابات خیانت بزرگی به نظام اسلامی ایران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اقدام با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده بود و به این صورت نبود که با اعلام نتایج انتخابات چنین اقدامی را برنامه‌ریزی کرده بودید تصریح کرد: مردم بصیر ایران با تحقق حماسه نهم دی ماه پاسخ بسیار کوبنده، محکم و قاطعی به همه فتنه‌گران و دشمنان نظام دادند.

وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم حماسه نهم دی را حماسه بصیرت ملت ایران دانست و با بیان اینکه این حماسه عظیم بار دیگر پیروزی قاطعی را برابر دشمنان نظام رقم زد تصریح کرد: رمز تمام این پیروزی‌ها در برابر توطئه‌های شوم دشمنان، ولایت‌مداری مردم بود.

متکی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به صورت ویژه از فتنه 88 و فتنه‌گران حمایت کرده بود عنوان کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب آمریکا توطئه‌ها و فتنه‌های زیادی را علیه ملت و نظام اسلامی ایران به کار بست که به حمدالله و با ولایت‌مداری مردم بصیر ایران تمام این فتنه‌ها نقش برآب شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نظام با تحقق حماسه نهم دی شکست بسیار سنگینی را متحمل شدند خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های کشورهای اسلامی، پیروزی‌ها و اقتدار ایران را سبب عزت پیدا کردن دیپلمات‌های کشورهای اسلامی در جهان می‌دانند.

وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم گفت: فتنه‌گران در سال 88 دست به اقدامات غیرقابل بخشودنی بزرگی زدند که از جمله آن می‌توان به کشته‌سازی، هماهنگی با رسانه‌های بیگانه و جلب رضایت دشمنان نظام به وسیله ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد که هر یک از آنها گناه بسیار بزرگی است.

متکی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دومین سالگرد مجاهد الی‌الله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: مردم ایران در روز تشییع پیکر این شهید والامقام هم یکی دیگر از نمادهای بصیرت سیاسی و انقلابی خود را به تمام جهان اثبات کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام: حماسه 9 دی نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم در مقابل فتنه‌گران استرئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: بصیرت مردم موجب شکست فتنه 88 شدفرمانده سپاه استان لرستان: حضور با بصیرت مردم در حماسه 9 دی آلودگی‌ها را پاک کرد

وی با تأکید بر اینکه هیچ زمانی دشمن تصور نمی‌کرد که مردم ایران در براسم تشییع پیکر سردار دلها چنین حضور و حماسه‌ای را رقم بزنند تصریح کرد: مردم ایران همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند و به هیچ عنوان نارضایتی‌هایی که از ناکارآمدی مسئولان دارند به پای ارزش‌های بلندمرتبه نظام اسلامی گذاشته نشده است.

وزیر امور خارجه دولت‌های نهم و دهم بر ضرورت تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مردم همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب هستند و مسئولان هم باید به یمن وجود چنین مردم بصیری تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی دشمنان نظام فتنه گران فتنه 88 نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا