Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، محمد مولوی در حاشیه بازدیدش از پروژه های مختلف ورزشی در سطح شهر که با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان آبادان انجام شد؛ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین بوارده به سبب تضاد مالکیتی میان منطقه آزاد اروند و مسکن و شهرسازی به مشکل برخورده است که در صورت تعیین مالکیت و با توجه به خریداری شدن فنس، نور و چمن آن، کار به طور سریع تحویل پیمانکار می شود و می تواند آن را تا پیش از اسفندماه به انجام و اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین گل بزرگ چمن مصنوعی که به طور خاص برای پیشکسوتان فوتبال منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بازدید از زمین بوارده، شطیط، ۵ مهر، زمین و سالن ورزشی چوئبده، زمین چمن منیوحی، زمین و سالن ورزشی اروندکنار و برخی دیگر از مجموعه های ورزشی شهر به عنوان پروژه های نیمه تمام و گاها بلاتکلیف رها شده در سطح منطقه، افزود: پروژه ها دارای پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی هستند.

این نماینده تصریح کرد: بقیه ی پروژه ها اشکال خاصی ندارند و اعتباراتشان هم تزریق می شود.

مولوی؛ یادآور شد: بر اساس قول مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان قرار شد تا از آنجائی که شرکت نفت و گاز اروندان در شهر مرزی اروندکنار مسئولیت دارد یک تیم ورزشی مانند تیم فوتبال را تا سطح استانی و ملی حمایت کند که پیگیری این سمسئله از سوی مدیرکل انجام می شود.

وی از اعزام و استقرار تیم کارشناسی استعداد یابی در زمینه فوتبال در رده های نوجوانان و جوانان به عنوان دیگر قول مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نام برد و گفت: سومین قول وی؛ برگزاری مسابقات بوکس جهانی در آبادان است که رایزنی های اولیه ی آن انجام شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح سوالش از وزیر ورزش و جوانان پیرامون مسائل مختلف ورزشی در سطح شهرستان آبادان از جمله استادیوم ۵ مهر، حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان را در آبادان را در راستای همین مسئله خواند و افزود: پیشتر قرار بود در محل کنونی استادیوم ۵ مهر، دهکده ورزش احداث شود اما از آنجائیکه احداث این دهکده بنا بر تعریفات خاص، نیاز به یکسری امکانات و ملاحظاتی دارد لذا وسعت آن محل برای ایجاد دهکده در قالب ساخت بخش های مختلف با کاربریهای متفاوت جوابگو نیست.

مولوی؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه چمن این زمین بسیار خوب و مرغوب است قرار شد تا با ایجاد برخی تاسیسات از جمله آب شرب، دستشویی و غیره در قالب یک پلن، برای تعریف و تعیین بودجه آینده، تعریف و ارائه شود تا بر اساس آن به سمت تخریب و بازسازی قسمتی از سکوها پیش برویم و به مرور این محل از وضعیت کنونی خارج شود. به گفته ی وی؛ به رغم گذشت ۴۵ سال از ساخت استادیوم ۵ مهر آبادان همچنان این استادیوم در بلاتکلیفی اجرا، اتمام و افتتاح به سر می برد.

 وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار آبادانی از داشتن مکانی ویژه برای انجام تمرینات خود با مشکل مواجهند، تصریح کرد: قرار شد تا یک سالن چند منظوره که دسترسی بانوان به جهت بهره مندی از آن نیز ساده و میسر باشد در آبادان احداث شود.

وی یادآور شد: با توجه به بهرمندی منطقه از امکانات حمل و نقل و اسکان بسیار خوب، می توانیم میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری باشیم که در این باره نیز با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز بحث و تبادل نظر شد.

48

کد خبر 1587753

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 849047 برچسب‌ها شهردارى تهران فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد