Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان با شکست مس رفسنجان موفق به کسب دوازدهمین برد متوالی خود در لیگ برتر زنان شد تا نوار شکست‌ناپذیری این تیم حفظ شود. در تهران نیز خودروسازان پیکان به راحتی از سد ستارگان فارس گذشتند.

خبرگزاری میزان -  هفته دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه نهم دی‌ماه) با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های کاشان، اصفهان، رفسنجان و تهران پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه والیبال تهران این هفته میزبان تقابل دو تیم پیکان و ستارگان فارس بود؛ رقابتی که با نتیجه سه بر صفر به سود خودروسازان تمام شد. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان درحالی هشتمین پیروزی را در کارنامه خود ثبت کردند که حتی ۲۴ امتیازی شدنشان تاثیری در ارتقای این تیم از رتبه چهارمی جدول نداشت. پیکان در این بازی موفق به کسب امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵ در ست اول و ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶ در ست‌های دوم و سوم شد.

تقابل دو تیم در مدت زمان ۷۵ دقیقه انجام شد و سهیلا محمدعلیزاده و فاطمه زندی نظارت فنی و داوری بازی را برعهده داشتند. فرحناز قویدل و حوریه رضازاده هم به عنوان داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.

تیم صدرنشین ذوب‌آهن این هفته به میهمانی رفسنجانی‌ها رفت. شاگردان آسیه پام در مس رفسنجان قصد داشتند این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی و غلبه بر قهرمان نیم‌فصل، جایگاه پنجمی خود را در جدول حفظ کنند، اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان فریبا صادقی موفق به پیروزی سه بر صفر و ثبت امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل میزبان خود شوند. به این ترتیب ذوب‌آهن با کسب دوازدهمین برد، نوار پیروزی‌های متوالی خود را حفظ کرد.

این دیدار به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید. آذر منشی، منیژه صادقی، نرگس افشین، مرضیه ابراهیم‌زاده به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و قضاوت این بازی را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: برنامه پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال بانوان فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال بانوان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر