Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:11:54 GMT

کشف راس گوشفند قاچاق درجهرم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۱۳۶۲

کشف راس گوشفند قاچاق درجهرم

فرمانده انتظامی "جهرم" گفت: در بازرسی از حیاط یک منزل مسکونی 120 رأس گوسفند قاچاق دپو شده کشف و نقشه‌های شوم قاچاقچی برملا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "خسرو رزمجویی" اظهارداشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی در حیاط منزل خود تعداد زیادی گوسفند دپو و شبانه قصد انتقال آن را به استان‌های مرزی و خروج از کشور دارد که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: اکیپی از ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند 120 راس گوسفند دپو شده را کشف کنند. فرمانده انتظامی "جهرم" با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک سواری پژو که قصد بارگیری داشت توقیف و چندین خودرو دیگر نیز به محض رویت ماموران از محل متواری شدند. سرهنگ "رزمجویی" با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌‎ غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پژو خودرو قاچاق فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم