Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور پُرشور مردم گیلان در سراسر استان و رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اجتماع بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پُرشور مردم ولایی و انقلابی استان گیلان در سراسر استان و میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم گیلان در سالروز این حماسه بزرگ بار دیگر با حضور موثر در صحنه با آرمان‌های امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند و مشت محکمی بر یاوه‌گویان استکبار جهانی زدند و اعلام کردند ملتی که در 9 دی حماسه آفرید دیگر اجازه نخواهد داد حوادثی همچون فتنه سال 88 تکرار شود.

یکی از همشهریان که در مراسم بزرگداشت 9 دی در میدان شهدای ذهاب رشت حضور داشت در مقابل دوربین تسنیم گفت: به‌خاطر ولایت، شهدا و آرمان‌های شهدا در این اجتماع حضور پیدا کرده‌ایم تا بگوییم در هر لحظه و شرایطی مقابل ابرقدرت‌ها می‌ایستیم حتی اگر در این مسیر به شهادت برسیم.

حرکت مردمی 9 دی یک حماسه الهی و حسینی بودمردم جزایر خلیج فارس حماسه 9 دی را باشکوه برگزار کردندمراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در استان بوشهر برگزار شد +تصویر
یکی دیگر از همشهریان با بیان اینکه مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و راه و اهداف شهدا را دنبال می‌کنند اظهار داشت: ما در هر شرایطی پیرو راه ولایت و رهبری هستیم و امروز نیز در این میدان جمع شده‌ایم که با اتحاد و وحدت از آرمان‌ها و رهبری حمایت کنیم.

یکی دیگر از همشهریان با اشاره به اهداف شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی در تلاش بود مردم ایران را از مسیر انقلاب و ولایت جدا کند اما حضور و بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری و تاکید بر جایگاه انقلاب و رهبری، توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه شاید عده‌ای به‌خاطر بعضی جریانات و وضعیت اقتصادی گله‌هایی داشته باشند اما مردم از انقلاب و ولایت جدا نخواهند شد و این پیام ملت در حماسه 9 دی است افزود: مردم ثابت کردند که تا پای جان مدافع آرمان‌های انقلاب بوده و همچنان پیرو رهبر معظم انقلاب هستند.

یکی از بانوان گیلانی نیز با مشت‌های گره‌ کرده گفت: تا آخرین لحظه زندگی‌مان، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر حامیان آن‌ها را فریاد می‌زنیم؛ ما نیازی به آمریکا نداریم و انقلاب کردیم که در کشور خودمان استقلال داشته باشیم و پشت رهبرمان ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم