Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛کوتینیو می داند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب ژاوی در نیم فصل دوم ندارد و نمی خواهد با نیمکت نشینی فرصت حضور در جام جهانی را از دست بدهد. کوتینیو پیشنهادهای خوبی در اروپا ندارد و به همین خاطر به حضور در برزیل فکر می کند و به همین خاطر انتقال قرضی به تیمی برزیلی گزینه مناسبی برایش است تا دوباره خودش را نشان بدهد و بتواند شانس حضور در لیست تیته را برای جام جهانی قطر به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در تلاش است تا برخی بازیکنان مازاد را بفروشد تا بتواند جا را برای بازیکنان جدید باز کند. کوتینیو دو سال پیش قرضی به بایرن مونیخ رفت که نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و حالا بازگشتش به بارسا هم چیزی را برایش عوض نکرده است. کوتینیو البته در صورت حضور در لیگ برزیل باید حاضر شود که دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش بدهد.

هومن جعفری کد خبر: 1123895 برچسب‌ها بارسلونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!