Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید عزت‌اله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظهر پنجشنبه در سفر به قم از کارگاه انگشترسازی و گوهرتراشی در این شهر بازدید کرد، او در حاشیه این بازدید در نشست تشکل‌های صنایع‌دستی قم شرکت کرد و به بررسی مشکلات و موانع فعالان این حوزه پرداخت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست با تاکید بر رفع مشکلات صنعت‌گران، گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی عرضه و تقاضا جزو سیاست‌ها و اولویت‌های ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی با اشاره به اینکه امروز مشکلات معیشتی گریبان بسیاری از مردم را گرفته است، عنوان کرد: بسیاری از کالا‌های زینتی از سبد خرید مردم حذف شده است و آن‌ها توان خرید ندارند، همین موضوع روی اقتصاد صنایع مرتبط اثر گذاشته است.

او ادامه داد: باید صنعت‌گران همچون منبت‌کاران روی کالا‌هایی هنرنمایی کنند که بیشتر مورد نیاز مردم است تا از این طریق به رونق بازار بپردازند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه صنعت‌گران ما باید در دو سطح عمومی و حرفه‌ای کار کنند، گفت: افتخار ما صنایع ارزشمندی، چون کالا‌های منبت‌کاری شده است و باید تحولی در این حوزه ایجاد شود.

انتهاتی پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی رئیس جمهور صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران