Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت اله محسن حیدری عضو خبرگان رهبری در اجتماع مردم اندیمشک به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلای اندیمشک گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.

او افزود: خیلی از کشور‌ها معتقدند که ایران یک ابرقدرت است و این اقتدار کشور به برکت امثال حاج قاسم به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت اله محسن حیدری ادامه داد: حاج‌قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

او گفت: حاج قاسم یک اسطوره واقعی بود که با عمل خود ولایتمداری را به همگان نشان داد.

عضو خبرگان رهبریدر بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص جریانات سال ۸۸ گفت: برخی که از قطار انقلاب پیاده شدند با رفتار و عمل خود به دشمنان انقلاب اسلامی امید واهی بسته بودند.

او افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم با تمام ظرفیت وارد صحنه شدند و ۸۵ درصد مردم در این رای گیری شرکت کردند که کم سابقه بود.

به گفته آیت اله حیدری، اما برخی که شکست خورده بودند نتیجه آن انتخابات را نپذیرفتند و به جای اثبات ادعای خود، به کف خیابان رفتند و نشان دادند که از «قطار» انقلاب پیاده شده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با تشریح جزییات فتنه گران و هوشیاری ملت در آن شرایط ادامه داد: خداوند به برکت امام حسین (ع) فتنه‌های فتنه گران را رسوا کرد و چهره واقعی افراد فتنه‌گری که در روز عاشورا پرچم‌های عزا را به آتش کشیدند و صفوف مردم عزادار را سنگ باران و عزاداران را ضرب و شتم کردند نمایان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: فتنه گران در این روز انواع جنایات را انجام دادند و به امام حسین (ع)، اسلام و عاشورا اهانت کردند و لذا با این اهانت‌ها، طاقت و سکوت ملت ایران به سر رسید و با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص بر فتنه زدند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاسم سلیمانی فتنه انگیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است