Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اصغر عباسقلی زاده روز پنجشنبه در جمع مردم شهر کردکندی بستان آباد با اشاره به حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام گفت: همه اتفاقات تلخ صدر اسلام به جهت نبود بصیرت در بین مسلمانان بود

که آثار آن را امروز هم در تفرقه بین مسلمین و کشورهای اسلامی مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هم دشمنان با ابزار شایعه و تهدید سعی می کنند مردم را نسبت به آینده کشور ناامید و دلسرد کنند، ادامه داد: دشمنان مشکلات اقتصادی را که همه قبول دارند و برای رفع آنها نیز تلاش می کنند وسیله و

ابزار حیله های خود قرار داده اند اما همراهی و همدلی مردم و مسئولان و تکیه بر توانایی داخلی به طور قطع این مسیر را نیز به روی دشمنان خواهد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا وظیفه اصلی ولی فقیه را حفظ جامعه اسلامی از نیرنگ و خدعه ظالمین برشمرد و گفت: امروز به وضوح می بینیم که عزت و اقتدار ملت ایران در برابر زورگویان و داعشیان ناشی از تمسک به ولی فقیه و حرکت

بر محور ولایت است.

وی  فتنه دشمنان را تمام نشدنی خواند و گفت: فتنه دشمنان در تمام طول تاریخ بوده و خواهد بود و مسلمانان همیشه باید بصیرت خود را حفظ کنند تا بتوانند از فتنه های دشمنان در امان بمانند.

وی تاکید کرد: شکست های اخیر جبهه استگبار در عرصه های مختلف نشان داد که قدرت واقعی دست خدا و در جبهه حق است و هرگروهی که با خدا و در جبهه حق باشد پیروز خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شخصیت ممتاز سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و بزرگترین شاخصه ای که عزت او را ابدی کرد، اطاعت محض از ولایت و همت والای او در دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود.

فرمانده سپاه عاشورا: شهادت را نتیجه تلاشهای شبانه روزی و رشادت های شهید سلیمانی برای دفاع از شرافت مسلمانان و حرمین شریف اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.

برچسب‌ها بستان آباد دهه بصیرت آذربایجان شرقی 9 دی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد دهه بصیرت آذربایجان شرقی بستان آباد دهه بصیرت آذربایجان شرقی 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی