Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:31:11 GMT

تشکر نساجی از میزبانی سپاهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۲۱۱۰

نساجی دیدار خانگی با نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر را در استادیوم نقش جهان برگزار کرد و در پایان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"،این اولین دیدار خانگی نساجی در فصل جاری بود که در خارج از استان مازندران برگزار می شد؛ البته نساجی از دیدار با شهر خودرو نیت داشت بازی های خود را به استادیوم امام رضای مشهد ببرد که مخالفت شورای تامین مانع از تحقق این مهم شد اما در نهایت به منظور بازی با نفت مسجد سلیمان توانست مازندران را ترک و در اصفهان پذیرای حریفش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادیوم شهدای ساری زمین خوبی ندارد و نساجی به بهانه ارایه بازی روی زمین و هم چنین حفظ سلامت بازیکنان خود و هم چنین حریف در تلاش است که دیدارهای خانگی خود را در یک استادیوم خوب برگزار کند. 


گفته می شود به همین بهانه مدیران ورزش در استان مازندران در تلاش هستند تا شروع دور برگشت بازی ها که دیدار با پرسپولیس خواهد بود چمن استادیوم شهدای ساری را تعویض کنند. 

 

 

 


اما در پایان دیدار نساجی با نفت مسجد سلیمان باشگاه نساجی با نوشته ای روی تابلوی رختکن تیم میزبان از محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان به خاطر میزبانی از نساجی تشکر کردند. رییس هیات فوتبال قائمشهر، مدیر عامل، سرمربی و سرپرست کسانی بودند که پای این نوشته را امضاء کردند. 


بازی بعدی خانگی نساجی در برابر ذوب آهن خواهد بود اما فعلا مشخص نیست این بازی در کدام استادیوم برگزار می شود. هم چنین نساجی تا شروع دور برگشت بازی ها باید با گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم در خانه بازی کند. باشگاه نساجی در تلاش است برای برگزاری این دو بازی در یک استادیوم خوب برنامه ریزی کند.

نساجی مازندران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده