Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: شهدا با جانفشانی، عزت، اقتدار، امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی امروز با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سرهنگ پاسدار مهران شوری زاده در شهرستان ساری با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و شهادت این مجاهد سبزپوش انقلاب را به آنان تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کربلا در دیدار با خانواده معظم پاسدار شهید مهران شوری‌‌زاده با بیان اینکه هر چه از زمان، بیشتر می‌گذرد به محتوای این سخن سردار دلها شهید سلیمانی بیشتر پی می بریم که فرمود، شرط شهید شدن، شهید بودن است، اظهار داشت: بی شک شما خانواده شهید دارای ویژگی و برجستگی های خاصی بودید که این توفیق بزرگ یعنی خانواده شهید شدن نصیب شما شده است.

سردار  مسلمی با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی شهید شوری زاده ، از اینکه استان مازندران میزبان پیکر مطهر و پاک این شهید والامقام است ابراز خرسندی کرد و افزود‌: مجموعه سپاه کربلا در کنار بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های خود برای تکریم و بزرگداشت و نیز تبیین ابعاد شخصیتی این شهید والامقام با بسیج کردن سایر ظرفیت های فرهنگی استان ، از هیچ اقدامی برای تحقق این امر ، دریغ نخواهد کرد .

جانشین فرمانده کل سپاه به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویرسردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پیشوا رونمایی شد + تصاویرآیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: آمریکا با ترور شهید سلیمانی ماهیت واقعی خود را نشان داد

وی با بیان اینکه امروز هر چه  که داریم از عزت و اقتدار گرفته تا امنیت و آرامش، مدیون شهدا هستیم ، خاطر نشان کرد: شهدا در هر زمانی که آمدند ، جامعه ما را عطرآگین از حضور خود کرده اند و رحمت و برکت را نیز برای انقلاب اسلامی به همراه داشته اند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند