Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسیه خزعلی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت برگزار شد، اظهار داشت: بازماندگان تحصیل در روستاها، افراد بی هویت در شیرخوارگاه ها و کمبود سونوگرافی ویژه زنان از معضلات مهم استان قم در حوزه زنان است.

وی با بیان اینکه در این سفر برای کاهش آسیب های اجتماعی اعتباراتی درنظر گرفته شد، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی زنان نیز در این سفر تصمیماتی گرفته شد که برای اجرا نیازمند همکاری های استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی همچنین گفت: خانه تاریخی ملاصدرا در شهرستان کهک قم ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک مرکز مهم فرهنگی و میراثی و ایجاد زمینه اشتغال و گردشگری را دارا می باشد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در این سفر همچنین ۱۷ میلیارد تومان برای راه اندازی مرکز مشاوره، ۹ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و ۶ میلیارد تومان نیز برای بازپروری زنان آسیب دیده مصوب شد.

در این جلسه با پخش کلیپی از سخنان مردم قم، برخی از مسائل و مشکلات مردم قم در حضور ریاست جمهوری مطرح شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز وارد قم شد.

در جریان این سفر موضوع‌هایی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها قم انسیه خزعلی دولت پروندهٔ خبری قم میزبان سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم انسیه خزعلی دولت قم انسیه خزعلی دولت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)