Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منابع می‌گویند که نیروهای‌ پاکستانی در ساحه دک، از مربوطات ولسوالی چهاربرجک نیمروز اقدام به نصب سیم خاردار کرده بودند که پس از کسب اطلاعات دقیق، نیروهای سرحدی طالبان برای ممانعت از این‌ کار وارد عمل شدند.

منابع می‌گویند که نیروهای پاکستانی حدود 10 تا 15 کیلومتر وارد خاک افغانستان شده بودند و می‌خواستند که پایگاه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به گفته او وسایل و سیم خاردار مربوط به نیروهای پاکستانی از آنان به جا ماند و نیروهای طالبان مانع این کار شدند.

مسئولان محلی تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

انتهای پیام/ ه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکستان پایگاه نظامی نیمروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند

فایننشال تایمز گزارش داد، سالیوان گفته که کمک جدید واشنگتن به اوکراین که اخیرا توسط آمریکا تصویب شد پیشرفت روسیه را در روزهای آتی در صحنه نبرد متوقف نمی‌کند و جلوی مسکو را نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین گفت، اوکراین به دنبال یک حمله دیگر به روسیه است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته بسته تکمیلی کمک نظامی به اوکراین را که توسط کنگره تایید شد، امضا کرد.

بر این اساس، مبلغ ۶۱ میلیارد دلار دیگر در قالب کمک نظامی به اوکراین اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد