Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس گیلان، اظهار کرد: این حادثه در منطقه حویق شهرستان تالش رخ داده است.

وی با بیان اینکه بعد از دریافت گزارش سریعاً یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: دو مرد حدوداً ۳۰ ساله در یک دستگاه خودروی نیسان دچار کاهش هوشیاری شده و توسط رهگذران این خبر به اطلاع اورژانس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به حضور کارشناسان اورژانس و بررسی علائم حیاتی هر دو مصدوم، گفت: متأسفانه هر دو نفر فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده و ساعت‌ها از مرگ آنها گذشته بود که اجساد تحویل عوامل انتظامی شدند.

وی با بیان اینکه یک گاز پیک نیکی در نیسان مشاهده شد، افزود: احتراق گاز پیک نیک در محیط بسته می‌تواند منجر به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و در نهایت مرگ شود.

اسدی با اشاره به اینکه شهروندان باید نکات ایمنی برای پیشگیری از مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن را رعایت کنند، ادامه داد: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، استفاده از بخاری‌های دودکش دار در محیط بسته، تهویه هوا در صورت استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری و شومینه، نصب نکردن آبگرمکن در حمام و استفاده نکردن از شعله‌های اجاق گاز آشپزخانه برای گرم کردن خانه از جمله این موارد است.

کد خبر 5388288

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان اسدی اورژانس گیلان مونوکسیدکربن مرگ خاموش 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه کرمانشاه فتنه 88 عکس استانها آلودگی هوا بصیرت دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن