Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بهداشت و درمان و صیانت از سلامت مردم در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: در این میان پسماند و ساماندهی وضعیت زباله منطقه سراوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه اشاره و با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته با یک پیمانکار از ژاپن رایزنی و از نزدیک از منطقه سراوان بازدیدهای انجام شد، گفت: یک گروه از شیراز برای حل مشکل سراوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه این گروه مدعی است که امکان تصفیه همه شیرابه‌های ورودی را دارند، افزود: این گروه در سایت زباله سراوان حاضر و از نزدیک وضعیت منطقه را مورد بررسی قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: این گروه اعلام کرده‌اند در صورت در اختیار قرار دادن این سایت آنها طی سه ماه آینده تمام شیرابه حاصل از زباله سراوان را تصفیه کنند.

احمدی همچنین به موضوع ساماندهی رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب نیز اشاره و بیان کرد: بعد از اجرایی شدن طرح این گروه در سایت زباله سراوان مقرر شده طی بازدید از این دو رودخانه راهکارها ارائه و سپس در جلسه‌ای با شهرداری رشت موضوعات مطرح و به یک نتیجه مطلوب برسیم.

کد خبر 5388217

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا احمدی زباله سراوان رشت 9 دی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی سفر رئیس جمهور به قم گرگان آمار کرونا حماسه نهم دی ماه کرمانشاه فتنه 88 عکس استانها دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی آلودگی هوا بصیرت زباله سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • شرنگ شیرابه در کام خزر