Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رییس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با اشاره به دیدار نمایندگان مجموعه های مختلف نفتی با خانواده کارکنان فوت شده در حادثه رانندگی جاده اهواز- خرمشهر گفت: مجوز لازم برای استخدام یکی از اعضای خانواده هرکدام از کارکنان فوت شده در این حادثه صادر شده است.

سیدعلی بهشتی با اشاره به دیدار مدیران مختلف مجموعه های نفتی با خانواده کارکنان فوت شده در تصادف زنجیره ای جاده اهواز- خرمشهر اظهارداشت: در این دیدار که ظهر امروز در روستای "آلبو بالد" از توابع بخش دارخوین انجام شد اعلام گردید شرکت مهندسی توسعه نفت (متن)یک نفر از اعضای خانواده هرکدام از فوت شدگان را استخدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مجوز لازم برای انجام این فرآیند صادر شده است و بکارگیری نماینده خانواده‌ها در دستور کار ارکان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) قرار دارد.

بهشتی تصریح‌کرد: در این دیدار به خانواده درگذشتگان اطمینان داده شد که پرداخت حقوق و مزایای کارکنان فوت شده تا زمان برقراری مستمری خانواده بازماندگان از سوی شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) ادامه می‌یابد و این شرکت در تامین هزینه‌ برگزاری مراسم خاکسپاری متوفیان نیز مشارکت خواهد کرد.

وی یادآورشد: هیات اعزامی از سوی شرکت ملی نفت ایران نیز امروز با برخی کارکنان مصدوم حادثه رانندگی جاده اهواز- خرمشهر بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) خرمشهر ملاقات کرده و از نزدیک در جریان مراحل درمانی آنها قرار گرفت.

رییس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت در چهار بانده کردن جاده اهواز- خرمشهر مشارکت خواهد داشت گفت: این موضوع در سطح ملی و وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی باید مورد پیگیری قرار گیرد که نیازمند مجوزهای خاصی از سوی دولت است.

صبح روز شنبه چهارم دی بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم خرمشهر - اهواز بین پنج دستگاه خودرو ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند که از کارکنان شرکت توسعه مهندسی نفت (متن) بودند.

شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به نیابت و نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران کار نظارت و مدیریت توسعه میدان‌های نفتی و گازی در دریا و خشکی، متولی توسعه میادین نفتی حوزه غرب کارون را بر عهده دارد. منطقه نفتی غرب کارون، بخش بزرگی از قلمرو کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف جاده اهواز خرمشهر استخدام شرکت مهندسی و توسعه نفت کارکنان فوت شده جاده اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت