Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فداحسین مالکی شامگاه پنجشنبه به‌ مناسبت گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه‌ ۹ دی در جمع مردم بادرود نطنز با بیان اینکه انتظار می‌رود در دولت سیزدهم مشکل‌های کشور به طور اساسی حل شود، افزود: کشورمان ۱۶ استان مرزی با سکونت ۱۰ تا ۱۵ میلیون جمعیت کشور دارد و فقط سه کشور روسیه، چین و ایران دارای چنین شرایطی هستند اما سئوال اینجاست که این‌ کشورها از این موقعیت به کجا رسیدند و ما به کجا رسیده‌ایم؟

وی تصریح کرد: باید اقتصاد کشور پویا شود و همه‌ چیز را به تحریم گره نزنیم؛ هرچند تحریم ضربه‌های بزرگی به اقتصاد کشور زده، اما مساله خود تحریمی بیشترین ضرر و زیان را به مردم وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع ایران در مذاکره و برجام مشخص است، اظهار داشت: در دولت روحانی بزرگ‌ترین اشکال این بود که برجام را اولویت نخست می‌دانست اما نخستین مساله برای ایران حل مسایل داخلی کشور است و به دنبال این هستیم که باید از مذاکره‌ها نتیجه بگیریم، چرا که دستمان پر است. 

به گفته وی، کشورهای اروپایی و آمریکا با در پیش گرفتن روش گذشته، به دنبال فرسایشی کردن مذاکره‌ها هستند که برای ایران قابل‌ قبول نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شناختی که از روحیات رییس‌جمهور دارم، به‌دنبال حل مشکل‌ها و مسایل داخلی است و بر این پایه، مشکل گرانی و تورم باید زودتر حل شود.

وی افزود: جریان ۹ دی به‌ عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشور به ثبت رسید و علاوه‌ بر از بین بردن فتنه و اتصال ملت و رهبری نشان داد که ملت به‌دنبال این است که مشکلات خویش را خودش حل کند.

مالکی اظهار امیدواری کرد که با توجه به همدلی و همراهی مجلس، دولت و دستگاه قضا با اتحاد بتوان از پس مشکل‌ها برآمد و موانع و گره‌ها از سر راه برداشته شود.

شهر بادرود مرکز بخش امامزاده از توابع شهرستان نطنز با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور و در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

برچسب‌ها برجام تحریم نماینده مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کاشان بادرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام تحریم نماینده مجلس شورای اسلامی برجام تحریم نماینده مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کاشان بادرود مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور