Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی ریاست جمهور با اشاره به تلاش دولت در آبادانی و خدمت‌رسانی به مناطق مختلف اعم از شیعه یا سنی نشین کشور اظهار داشت راهبرد رئیس جمهور در مدیریت کشور نگاهی تقریبی و جامع است.

سید محمد حسینی، عصر پنجشنبه در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت گلستان اظهار داشت: رویکرد رییس جمهور در توزیع امکانات، خدمات و بهره گیری از فرصت‌ها و دسترسی مردم به خدمات و تحقق عدالت در کشور نگاهی فراگیر و تقریبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخاب استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از نخستین سفرهای استانی آیت الله رئیسی بیانگر توجه ویژه ایشان به دغدغه‌ها و مشکلات مناطق سنی نشین کشور است و با حضور در دور افتاده‌ترین مناطق به صورت چهره به چهره با آحاد مردم منطقه دیدار و پای درد و دل‌های آنها نشست.

حسینی گفت: وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران یک امر راهبردی  و محوری است و همه مسئولان به آن اعتقاد راسخ دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: تقویت همدلی بین شیعه و سنی بر اساس نص صریح قرآن و آموزه های مکتب اسلام یک وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: عزت و شوکت جامعه اسلامی در سطح بین الملل  در همدلی شیعه و سنی قرار دارد، یعنی هرچه اتحاد ما بیشتر باشد اقتدار و عزت جامعه اسلامی بیشتر است.

حسینی در ادامه گفت: شکاف افروزی و دامن زدن به تفرقه و اختلاف در امت اسلام از جمله راهبردهای دیرین استکبار و دشمنان اسلام است که از بدو اسلام تاکنون در اشکال مختلفی ادامه داشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: اتفاقات سالهای اخیر در سوریه، عراق و دیگر ممالک اسلامی نشان داد که دسیسه دشمن در فتنه اندوزی و نفاق بین ملت های اسلامی همچنان ادامه دارد و امت اسلام باید در در برابر این توطئه هوشیار باشند.

حسینی افزود:  دشمنان اسلام از شکل گیری و تمدن جامعه اسلامی واحد واهمه دارند و آن را خطری بزرگ برای ادامه استعمارگری خود تلقی میکنند.

وی به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی معاندان نتوانستند در جنگ به تقابل کشور بروند به انشقاق بین مذاهب در کشور روی آوردند.

حسینی گفت: اگر دغدغه‌ای بین برادران شیعه و سنی وجود دارد موضوع و مبحث یک امر داخلی و خانوادگی محسوب می‌شود، الان تمام بنگاه های خبر پراکنی و رسانه های معاند جهان در تلاش هستند تا اختلافات شیعه و سنی را پررنگ و بزرگ نمایی کنند، باید مراقب دسیسه و توطئه آنها باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از دلایلی که دشمنان در پی ضربه زدن به جامعه اسلامی در ایران هستند مقوله توانمندی و صلابت جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان تلاش دارند تا مردم و مسئولان را از مسائل اصلی دور کنند و با پررنگ کردن حواشی موجب اتلاف سرمایه های انسانی و مالی کشور شوند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نیروهای متدین و مومن باید هوشیار باشند چرا که عده‌ای به عمد در تلاشند تا به این حواشی دامن بزنند.

سید محمد حسینی گفت: در نظام اسلامی مدیر باید تمام وقت در خدمت مردم باشد واز پیگیری منافع شخصی پرهیز کند.

وی گفت: هر چند در کشور مشکلات و گلایه‌هایی وجود دارد اما همه مسئولان در قوای سه‌گانه به صورت مستمر مشغول پیگیری این مباحث هستند و تلاش دارند تا این دغدغه ها برطرف شود.

در پایان این مراسم تعدادی از روحانیون و ریش‌سفیدان اهل سنت ترکمن بر ضرورت وحدت و اتحاد بیشتر در گلستان تاکید کردند.

/ انتهای پیام 

حماسه ۹ دی رویداد بزرگ و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است      

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور جامعه اسلامی شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی