Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:08:46 GMT

پاس منجر به پنالتی قایدی و یک باخت سنگین!

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۲۹۵۱

تیم شباب الاهلی در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل بنی یاس متحمل یک شکست سنگین شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که مثل همیشه احمد نوراللهی و مهدی قایدی را به‌صورت همزمان در جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود داشت، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه بنی یاس به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

مهدی قایدی که طی دو دیدار گذشته شباب الاهلی در جام ریاست جمهوری و لیگ برتر امارات درخشان ظاهر شده و روی دو گل تیمش تاثیرگذاری داشت، امشب هم در لحظات ابتدایی دیدار با بنی یاس با یک پاس به محوطه جریمه خطرساز ظاهر شد.

 

ستاره ریزنقش ایرانی شباب الاهلی در دقیقه ۴ نفوذ سریعی از سمت چپ زمین داشت که پاس در عرض او موقعیت خوبی برای کارلوس ادواردو فراهم آورد، اما خالد الهاشمی مدافع میانی بنی یاس روی او مرتکب خطا شد تا داور اعلام پنالتی کند و حمدان الکمالی برای سومین بازی پیاپی گلزنی کند.

 

 

 

 

 

در ادامه مسابقه سرنوشت عجیبی در انتظار یاران نوراللهی و قایدی بود و آنها که یک گل زودهنگام زده بودند، چهار بار دروازه خود را باز شده دیدند و نتوانستند برای ششمین بازی پیاپی در لیگ برتر امارات به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه بدهند و یک باخت سنگین را تجربه کردند.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی که در صورت پیروزی یا تساوی مقابل بنی یاس به رده دوم جدول لیگ برتر امارات صعود می‌کرد، با شکست عجیب ۴ بر یک در بازی امشب ۲۰ امتیازی و در جایگاه سوم ماند و دومین باخت فصل خود را تجربه کرد.

 

احمد نوراللهی که هفته گذشته یک گل زیبا به ثمر رسانده بود، در دیدار امشب مقابل بنی یاس حضور کامل در ترکیب شباب الاهلی داشت و یازدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام داد.

 

مهدی قایدی نیز در چهارمین حضور پیاپی خود در ترکیب شباب الاهلی ۸۹ دقیقه مقابل بنی یاس در زمین بود و مثل نوراللهی یازدهمین بازی‌اش در لیگ برتر امارات را پشت سر گذاشت.

 

 

امارات شباب الاهلی مهدی قایدی احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی مهدی قایدی احمد نورالهی لیگ برتر امارات مقابل بنی یاس شباب الاهلی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم) سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم)

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام