Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مهدی اسماعیلی امشب در نشست شورای اداری استان قم که در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه قم کانون اصلی انقلاب است اظهار کرد: ما نزدیک به فرارسیدن  یکصدمین سالگرد احیای حوزه علمیه توسط آیت الله حائری هستیم و باید برای این بزرگداشت آماده شویم و در همین راستا در حال تهیه تفاهمی با حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قم تکیه‌گاه فرهنگی دولت است، گفت: استان قم پر است از نیروهای جهادی و انقلابی و ما باید تلاش کنیم از این نیروها در نقاط مختلف کشور بهره‌مند شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از پردیسان داشتم مشکلات این منطقه بررسی شد؛ برخی از آن‌ها با تفاهم وزارت راه و شهرداری قم حل شدنی است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مصلای پردیسان گفت: فعالان فرهنگی شهر قم برای فعالیت مشکل فضا دارند که در این مورد با اوقاف تفاهم‌هایی داشتیم و همچنین توافق شد برای تهیه مسکن هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در پردیسان زمین مورد نیاز تهیه شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت فرهنگی و تولیداتی که موسسات قم دادند در تهیه کاغذ برای استان قم باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ قم هنر هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام