Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خضرالاعرج، رئیس شورای روستای «الولجه» واقع در بیت لحم تأکید کرد که مقامات رژیم صهیونیستی به حدود یک سوم از ساکنان روستا هشدار داده‌اند که منازل آنان را تخریب خواهند کرد.

الاعرج به خبرگزاری آناتولی گفت: «جمعیت این روستا که از نظر اداری وابسته به استان بیت لحم است، نزدیک به ۳ هزار نفر است که ۹۰۰ نفر از آنها در معرض خطر اخراج [از روستا] قرار دارند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که مسئولان صهیونیستی با بخشهایی از این روستا که حدود یک سوم ساکنان آن را شامل می شود، به ویژه محله «جویزه» به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا این روستا از توابع بخشی از قدس است که تحت اشغال صهیونیستها قرار دارد.

این مسئول فلسطینی با بیان اینکه برای بیشتر خانه‌های این روستا، قرار تخریب صادر شده است، تصریح کرد، ۳۸ نفر از این افراد، در اعتراض به صدور چنین قرارهایی، شکایت کرده‌اند و منتظر تصمیم دادگاه صهیونیستی هستند.

الاعرج همچنین گفت که  مقامات صهیونیستی از اوایل دهه نود قرن گذشته میلادی، تعقیب ساکنان روستا را آغاز کردند و دهها منزل را در این روستا، به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز تخریب کردند.

وی خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی فقط به احداث دو شهرک صهیونیست‌نشین در شمال و جنوب روستا، بسنده نکرده، بلکه درتلاش است که شهرکسازی را گسترش دهد تا صهیونیستهای بیشتری در آن اقامت داشته باشند.

بر اساس اسناد سازمان آنروا، رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸، حدود ۷۰% از اراضی این روستا را اشغال کرد و نصف باقی مانده از این مساحت را در سال ۱۹۶۷ به اشغال خود درآورد.

در حالی که انتقادهای بین‌المللی درباره تداوم شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین ادامه دارد، سازمان ملل اخیر گزارشی درباره تعداد منازل تخریب‌شده فلسطینیان طی ۶ ماه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرد.

دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل  (UNOCHA) در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد، مقام‌های رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۱)، حداقل ۴۲۱ خانه فلسطینیان را تخریب کردند(جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیت لحم تخریب منزل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی