Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ۹ دی‌ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی وعملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت با آرمان‌های امام ورهبری است

سالروز حماسه نهم دی و دعوت به پاسداشت هر چه با شکوه تر این حماسه ماندگار، از تک تک آحاد جامعه، اقشار و مدافعان انقلاب می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود و تبعیت از ولایت فقیه در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشا بوده و با حفظ وحدت و انسجام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف ایران اسلامی نقش بسته است.

حماسه نهم دی یکی از ارزنده ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایت مداری برای نسل های آتی باشد.

یوم الله ۹ دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.

با گذشت ۱۲ سال از فتنه ۸۸ و بازخوانی درس ها و عبرت های این رخدادهای مهم و تاثیر گذار در روند تکامل انقلاب یکی از ضرورت های انکار ناپذیر به شمار می رود، ما باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری ، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان ها و موج های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی درخصوص حماسه ۹ دی گفت: مردم در روز نهم دی ماه آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

معین‌الدین سعیدی  گفت: نهم دی ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و درخشش آن در عرصه های بین المللی محصول حساسیت عقلانی و هوشیاری در دفاع از تمامیت جغرافیای اعتقادی و ایمانی این مردم ولایی است.

وی گفت: اینجانب ضمن عرض تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تقارن این ایام را با حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانسته و از خداوند متعال توفیق خدمت رسانی بیشتر به مردم سربلند حوزه انتخابیه چابهار را مسالت دارم.

 نهم دی ماه سال ۸۸ یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب عزیز اسلامی ایران مملو ازمقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان دست قدرت الهی را مشاهده کرد.

علیرضا میرگفت: نهم دی سال ۸۸ یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است که ماندگاری آن به دلیل نقش آفرینی ویژه مردم در دفاع از حریم ولایت، اسلام و پاسخی به دخالت‌های بیگانگان بود.

وی  گفت:قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

وی گفت: در ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملت ایران است

فرماندار دشتیاری با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه و حضور حماسی و غرور آفرین ملت ایران در دفاع از ولایت و نظام، برگ زرین و ماندگاری به تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود، گفت: راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

عادل عفتی گفت: حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دلسوز و وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وظیفه ای همگانی است.

۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

بخشدار بخش مرکزی دشتیاری نیز گفت: ۹ دی روز بصیرت مردمی، روز میثاق با ولایت، روز درایت رهبری انقلاب اسلامی است و این روز نماد قدرت و ولایت مداری ملتی است که از دلبستگی و وفاداری به اسلام ، عاشورا ، انقلاب و امام و رهبری حکایت دارد.

محمدنصیر هوتی گفت: مردم ایران با آگاهی و درایت همواره پشتیبان ولایت بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردند و در شرایط حساس کشور با نثار جان خود ، دشمنان را از سرزمین خون و شهادت بیرون راندند.

وی گفت: مهمترین گام برای شناخت عمق و هسته اسلام با پایبندی بر معیارهای دینی و تابعیت از ولایت فقیه شکل خواهد گرفت و انقلاب اسلامی با رهنمودهای امام خمینی و با بصیرت و آگاهی مردم به پیروزی رسید.

 وی گفت: این بصیرت همیشه قدرت و اقتدار ایرانیان را به نمایش گذاشته، نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در مسیر اقتدار و عزت خود با توطئه ها همراه بوده است و همه توطئه دشمنان با رهنمود های ولایت فقیه شکست خورد.

خلق حماسه هشتم و نهم دی و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران است

فرماندار نیز گفت: خلق حماسه هشتم و نهم دی و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران، متعلق به آحاد امت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که با حضور و بصیرت خویش، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند.

عبدالغفور حوت امسال و در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش با واکاوی سیره و منش این شهید بزرگوار در می یابیم که ولایت مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می زند و او نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از ولایت بود.

نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است

مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان گفت: خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند.

محمد شهلی‌بر گفت: نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است؛ حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وی حماسه ۹ دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یأس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

وی گفت: حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می کنند.

وی گفت: نقش داهیانه، روشنگری ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال۸۸ و خلق حماسه بزرگ ۹ دی برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.ا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی دستگاه های اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی ایران اسلامی اسلامی ایران حماسه نهم دی ولایت فقیه نهم دی ماه خلق حماسه ملت ایران آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعة المصطفی العالمیه شجره‌ طیبه‌ ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌ های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی به کشورها تسری پیدا کند بنابراین این مولود مبارک را  نباید تنها جریانی تعلیمی دانست.

  آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی در دیدار با هیئت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار داشت: جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد.     آیت الله علم الهدی افزود: همه تلاش‌ هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان انجام می شود، باید در خدمت پیروی از خط ولایت حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) باشد.   عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه نه‌ فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده اند و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.     وی تأکیدکرد: استادان برجسته سیاست در نظام سلطه، شیعه را همچون پرنده‌ ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف می کنند، بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌ هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سرباز و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.   آیت‌ الله علم‌ الهدی گفت: فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌ های علمیه در سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌ های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌ اید.   وی بیان کرد: این همان عرصه‌ ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌ مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌ بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.   بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و سه هزار طلبه در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند